2009 m. rugpjūčio 24 d., pirmadienis

Stebuklinis Loretos arkliukas

Štai ir ketvirtoji paraiška konkursui "Mano naftalininė vasara", šįkart - nuo LoretosAllthebeautifulthings! (Pradedu tikėti pranašystėmis apie konkurso baigtį ir rezultatus.)

Primenu, kad visą rugsėjį reikia aktyviai lankytis sendaikčių turguose ir ką įdomaus pastebėjus, siųsti paraišką iki rugsėjo 30 d., (sąlygos čia). Visus, mylinčius blusturgius kviečiu dalyvauti konkurse


Loreta:
"Yra daiktų, kurių labai nori, bet gauni juos, ir tas noras kažkur dingsta. Ir yra daiktų, kurie nepaliauja džiuginę, į kuriuos kas kart žiūri, lyg matytum pirmą kartą...




Va šis arkliukas iš Rietavo turgaus kaip tik toks - pirktas prieš pusantrų metų lyg ir Unei, bet... iškilmingai įsitaisęs miegamajame ant mano rankdarbių spintelės:) Galiu žiūrėti į jį ir žiūrėti - toks man jis mielas:)"

Taip pat skaitykite: Loretos sifonai.

5 komentarai (-ų):

rasuole rašė...

Tikrai labai gražus..

Edita rašė...

Arkliukas fantastiškas..bet mano akį patraukė antroje nuotraukoje tolumoje žydras "indelis ant kojelės" :D Ir aš tokį turiu!!!! Močiutė sakė, kad į jį uogienės įpildavo :)Loreta, pleaseeee, nufotkink savo "indelį" iš arčiau :D Beje kaip jis vadinasi?

mika rašė...

Sutinku, žirgelis toks hanskristianandersiškas, pasakiškai stebuklinis, jaukus. Man jis netgi toks kalėdinis atrodo, kai į jį žiūri regis kad kambarys kvepia migdolais, marcipanais, cinamonu.
Atrodo, kad ir jis patenkintas naujais namais :)

korabl urodov rašė...

siūlau pratęsti konkursą

mika rašė...

Konkursas vyksta (t.y. paraiškas siųsti) iki rugsėjo 30 d.

Blog Widget by LinkWithin