2008 m. rugsėjo 10 d., trečiadienis

Sudie, vasara! Sveikas, rudeny*!

Štai ir tos žadėtosios basutės, kurias buvo gaila palaidoti Kariotiškių pakalnėse.

o viena kolegė (fyfa tokia) pažiūrėjo, pažiūrėjo ir sako: betgi čia... čia gi - PUCCI!!! Ypač, sako, tos gėlės priekyje:


Ką aš žinau. Nesu čiupinėjusi nei Pucci, nei Gucci. Nei Dolčės Vitos, anei Gabbanos. Bet ir man patinka. Tiesiog "Metų Gaminys 2008", o ne atliekų utilizavimas!


Bet kadangi ruduo jau atėjo, atidėsiu juos dar metams.
Kitai vasarai. Puikiai tiks prie krempleno suknelės...
Nes prie kelnių tai nelabai:

* o kaip yra RUDUO šauksmininko linksnyje?

21 komentarai (-ų):

Lileta rašė...

LUX ! O rankinė irgi tokia bus ? Būtų SUPER LUX :))Na, tik man ta nuotrauka ,kur su kojom,nekaip atrodo...Nes atrodo ,kad ta vieta,iš kur tos kojos auga ,sofos dydžio ...Mika ,tikiuosi ten ne tavo "sofa" :))))))

mika rašė...

Ar tai čia jums mano kojos nepatinka, ar tik aplinka?
Tamsta turbūt anorektinė ir tamsta pati neišmanote, ką šnekate. Aš myliu savo kūną ir savo sofą. Ji man geriausia.

Lileta rašė...

Oi,atsiprašau,kad aš taip apie jūsų mylimus daiktus ir vietas.Nuostabios kojos ir "sofa" .O kodel "sudie vasara"? Su šiltom kojinaitėm ir atgimusiom basutėm "sveikas rudeny " .

Unknown rašė...

Aš už kreipinį "Rudenie!" :}}
O basutės vertos būti pravaikščiotos Manhetene.

mika rašė...

Deimante, ačiū ;)

Anonimiškas rašė...

o man efektyviau atrodo saukti "rudeny".. kol dar nenuvijo lietuviu kalbos sergetojai ir puoseletojai, padejuosiu: "deja! deja! va taip mums, nusidejelems, netikincioms ir neitikincioms kol nepamatome ir neisitikiname... mes savo pavargusius daiktus ismetame, o va mika is naujo pagim.. eem, na kitam sezonui adaptuoja".
O jei rimtai, Mika, mesk tu savo darba, ka ten bedirbetum - tavo beribiai veiklos horizontai stovi issirikiave musu batu lentynose ir spintose ;]
2+ saunuole (pgl. Orwella)

mika rašė...

Oi medula, jau čia kaip dūrei tai kaip pirštu į akį. Hm.. ar jau atidarinėti kokį batų kioską - outletą?

Vaivaj rašė...

Vienas iš nuostabiausių dalykų, kurių suteikia bendravimas su Mikaf, tai, kad per dešimt metų ji vis atranda kuo nustebinti.. Nerealu ;-)

Basutės superinės. Tikrai geriau nei gucci ar puccy ;-)

Žinok, man reikia patvarkyti batukų užkulnę, nuo pedalų mindymo pasitrynė.

Medu la teisi. Greičiau tu pradėk užsisimti normaliais darbais, ką?

Vaivaj rašė...

Dėl Ruduo šauksminko linksnio. Tai penktosios linksniuotės daiktavardis. Linksniuojams kaip ir vanduo.
V. vanduo
Š. - vandenie

taigi kreipinys yra RUDENIE

mika rašė...

Vaiva, tempk tuos savo čebatus, ištapetuosim taip, kad per mažai nepasirodys:)

O dėl šauksiminko - tai deimante buvo teisi -
- Rudenie, o ne
- Rudeny ar
- Rudeniau ar
- Rudeni,
Vaiva, ir ką aš be tavęs daryčiau?
Įtariu, kad tą patį?... Gal. Bet tikrai nežinočiau, kad žasiąganė - rašoma su viena ą...

Vaivaj rašė...

Tik kad nosinę ne ten užmetei ;-)

žąsiaganė

Anonimiškas rašė...

tai jau tada išsiaiškinam "kantapliai" ar "kuntapliai" =]

ir - kada bus tiuninguotas tašiokas? 8]

mika rašė...

Ei, jūs mane visai nuvarysit nuo kojų. O tai kas bus kai išeisiu atostogų? Arba apleis kūrybinis įkvėpimas? Arba emigruosiu į Latviją? Kaip tada?
Džiūsta džiūsta mano tašė. o Ir šiaip, manyčiau, čia reikia ne ant smūgio, o "ant idėjos" arba "ant malonumo" viską daryti.
Iš kitos pusės... niekas jums nedraudžia tuom tarpu ... viską gausiai komentuoti :)

Vaivaj rašė...

Ne iš kitos pusės, o kita vertus ;-)

Aš tai vis landžioju per dieną po kelis kartus, o gal ir daugiau, vis laukiu laukiu,. o čia - kapų tyla ;-(

Mika, kaip suprast?

mika rašė...

Aš ant biuletianiaus. Čia jums ne Rudenio linksmybės, kaip pasakytų Donelaitis.

Lileta rašė...

Ir aš atėjau tašiuko pažiūrėti....Teks dar palaukt...Mika ,nesakei ,kad tu ant biuletianiaus ?

mika rašė...

Aš ir nesu. Čia Vaivai. Kitaip ji neactos. Aš ją pažįstu. O jeigu rimtai - tai susidūriau su rimtom inovacinėm problemom. Dabar mano namuose "research and development" laboratorija. Nesitikėjau, kad taip šauniai ta tašė išeis, tai pradėjau dekupažinti ir ... nelabai tam tinkamas dalis. Kaip dabar matau, mums reikės eiti, kaip sakė Iljičius kitu keliu... Bet nepergyvenkit, iki to laiko mes tikrai įmesim vieną kitą reportažą :)

Vaivaj rašė...

Ir kiek dar šiame kioske nebus papildymo??? Kaip tai negerai, paklausa yra, a pasiūlos nelabai ;-/

mika rašė...

Rytoj, rugsėjo 20 d., šeštadienį bus - aš pažadu.

Deimantė rašė...

Labai labai šaunios sabanoškės, net gaila, kad jos turi laukti iki vasaros kad išvystų dienos šviesą :)

mika rašė...

Ačiū, Deimante,

va va, pagalvojau, gal galima ir kokius "bėdulius" žieminius, tiksliau jų ilgus aulus padekupažinti... O ką?..

Neišmesti gi juk :))

Blog Widget by LinkWithin