2009 m. rugpjūčio 11 d., antradienis

Loretos sifonai


Pirmoji paraiška konkursui "Mano naftalininė vasara" - nuo LoretosAllthebeautifulthings!

"Mano naujausias radinys Rietavo turguje - šie du sifonai. Įdomiausia, kad jau kurį laiką vis pasvajodavau apie juos, bet niekad niekur nebuvau užtikusi. Ir še tau - einu Rietavo turgumi ir netikiu savo akimis - stovi du gražutėliai, na šviežutėliai vargiai (vandenukas dugne jau nežinia kiek dešimtmečių teškenasi...)

Klausiu - kiek? "Po dešimt litų", - atsako vyriokas ir aiškiai matydamas mano nušvitusį veidą, nesileidžia į jokias derybas. Vienas sifonų, tiesa, dar su odiniu dirželiu. Bet sunkumėlis kaip reikiant - vos partempiau iki mašinos! Stiklas storas, bet labai gražus - saulėje tiesiog žaižaruoja:)

Šiek tiek informacijos apie Rietavo turgų - dirba sekmadieniais nuo ankstyvo ryto iki 13 val. Kainos nemažos (bet pasitaiko kai ką rasti ir labai pigiai), nes daug pirkėjų iš Latvijos ir Vilniaus - kai kuriuose sluoksniuose šis turgus madingas:)" Loreta.

5 komentarai (-ų):

bea rašė...

o vat man įdomu, kokia bus jų paskirtis pas loretą? dėl grožio ar dar kažkaip praktiškai jie bus naudojami? nu smalsu, jei bogu... nes mano svajonėse sifonai kažkodėl neatsiranda, net pati nesuprantu kodėl.

mika rašė...

Man storas, perdirbtas stiklas irgi labai patinka. O tie sifonai turi kažką tokio. O gal tikrai dar galima jais naudotis? Supilti boržomo ir dozuoti dienos eigoj?

O Rietavo turgus hohoho koks gerulis! Paliko įspūdį nerealų, kai pirmąkart ten buvau (pernai). O va šiemet ten net dukart buvau, ir grįžau abukart tuščiomis, net nežinau kodėl? Anksčiau ir rėmukų siuvinėtiems darbeliams galėjai pasirinkt, o dabar - nieko... (turbūt visus rėmukus Loreta išpirko;)?, nors turgus nė kiek ne mažesnis, ir daiktų parduodama ne mažiau, matyt taip užtaikiau?

Iš praktinės pusės patarimų: TUrbūt labai skubantiems patarčiau parkuotis mokamoje aikštelėje, kuri yra arčiau turgaus. Nelygu kiek bus mašinų,... bet mes kartą atsistoję nemokamoj aikštelėj gal valandą iš jos visiškai negalėjom pajudėti, kol išvažiuos pradžioje visa apmokestinta aikštelė. Bet taip buvo tik kartą:)

Loreta rašė...

Chmm, praktinio panaudojimo dar nesugalvojau, o ir mėgstu daiktus "dėl grožio" labiau:) Man tie sifonai labai gražu sode, kaime sodyboje, bet kol dar jais neatsidžiaugiau, tai stovi ant palangės svetainėje:) Iš vis kažkaip nesuku galvos dėl praktinio daiktų panaudojimo, jei man jie gražūs ir tinka interjere. Bet kartais tas praktinis panaudojimas ateina kažkaip savaime:)
Aš kažkaip visad randu ką nusipirkti Rietavo turguje, na nebent turiu laaabai daug pinigų (bet taip ko gero tik kartą ir buvo). Šį sykį buvo dveji labai neblogi (mano akims) rėmai, bet kažkaip susilaikiau, vieni kainavo 30, kiti 15 lt, tų pigesnių gaila dabar...
Gera naujiena, kad mokestis stovėjimo aikštelėje atpigo nuo 5 lt iki 3 lt, krizę ir Rietavas pajuto:)

mika rašė...

Kaip smagu žinoti, kad mokestis sumažėjo. Šaunuma! O man įdomu - negi dabar niekur niekur nėra sifonų užpildymo paslaugos?

Vaivaj rašė...

Tie sifonai tikrai gražūs. Bet net neįsivaizduoju, kam jie galėjo būti naudojami.

O dėl praktinio panaudojimo. Iš tiesų gražu, kai daiktai namuose yra ne tik dėl praktinio naudojimo, bet tiesiog dėl to, kad jie gražūs.

Gaila, kad tas Rietavas taip toli... Būtų įdomu ten pasidairyti...

Blog Widget by LinkWithin