2010 m. rugsėjo 30 d., ketvirtadienis

Small talk


- Nori, Mika, aš tau pasakysiu blogą naujieną? - viename renginyje išsišiepęs paklausė prie manęs priėjęs vienas pažįstamas.
Jau beveik pasimečiau, bet staiga sumojau:
- Tu žinai kad... ne. Nenoriu! Man gali sakyti TIK geras naujienas, na... dar komplimentus. Bet blogas naujienas - jeigu galiu rinktis - ačiū, NE!

Ir jis nucybrino sau.

Aš dar tikėjausi staigaus pokalbio posūkio "Na, aš čia tik juokauju, nei čia bloga naujiena, nei ką, tiesiog norėjau pasakyti", arba kažko panašaus. Bet tai neįvyko.

Gal ir gerai? Bet net ir po tokios įžangos nuotaika vis viena pagedo.

Ir kur dingo geras tonas pradėti pokalbį nieko neįpareigojančiu pašnekesiu apie orą, ekologinius ūkininkų turgelius arba kamščius miesto centre?

Nu nieko sau small talk.

7 komentarai (-ų):

Vaivaj rašė...

Gal žmogus norėjo pasakyti, kad jis be galo liūdnas, nes Mikos kioskas dirba labai jau retai???

Anonimiškas rašė...

chacha, jo, džentelmenai visai pagedo :/

mika rašė...

O blogiausia: aš dabar privengiu jį susitikti. Nu... taip ir laukiu, kad prieis ir pasakys ką nors blogo, nebent leistų vėl pasirinkti... O tempora, o mores!

Anonimiškas rašė...

dzentelmenai kaip dinozaurai jau senai isnyke, dabar jau vyra sunku sutikt...

mika rašė...

Tai jau tikrai...
O kas dėl to kaltas?
Neteisingai.
Dinozaurai ir džentelmenai išnyko dėl pasaulinio atšilimo. Na, gal dar dėl to ledkalnio...
Nežinau. Senokai jau skaičiau ūkininko kalendorių virtuvėj.

Lileta rašė...

Ar taip ar taip sugadino nuotaiką ,gal reikėjo išklausyti ?

mika rašė...

Buvau taip pavargus, kad šypsotis viešoje vietoje išgirdus blogą naujieną nebūčiau turėjus papildomų resursų. Ai, dabar jau nepergyvenu - kitą kartą vaikinas pasiruoš padorią įžangą. Gal.
:)

Blog Widget by LinkWithin