2009 m. rugpjūčio 13 d., ketvirtadienis

Fotorobotai

Žinodama mano keistą įprotį rinkti kavinėse nepanaudotus cukriukus, mano draugė Medula iš kiekvienos kelionės kaskart parveža naujų rinkinukų.

Dažniausiai juos tik paimu ir paguldau prie likusios kolekcijos. Bet šįkart išsitraukiau cukriukus ir pajutau sėlinantį šiurpą, tūnantį pagaugą:

Nežinau, gal tai vietinio menininko laimėtas viešųjų pirkimų konceptas? O gal koks nors saugios kaiminystės projektas, bet tie veidukai man tokie makabriški pasirodė...

Kaip visai ne prie kavos tokie... Kaip kokie fotorobotai. "Jų ieško policija. Asmenis, mačiusius kažką panašaus arba atpažinusius šiuose paveiksluose save, skambinti telefonais ir t.t."

Čia pavaizduoti trys tipažai:
Nekilnojamojo turto agentas (?), kuris įėjo į pastatą, bet niekas nematė, kaip jis išėjo...
Plačiai iš siaubo atmerktos mergaitės akys...
Kaimynė iš gretimo namo, kuri viską matė, bet nutylėjo, nes jos niekas neklausė...

Ką manot jūs? Ką reiškia tie veidai? Ir kodėl jie ant cukriukų? O gal aš žiūriu per daug detektyvų?

P.S. Medula, kaip visuomet ačiū!

4 komentarai (-ų):

medula rašė...

=] Mika, miela puoselėti ir padėti tarpti tokiai rafinuotai kolekcijai. Kiek aš savo noru nesaldintų kavų ir arbatų išgeriu =]]

Tikslumo dėlei, šitų cukrelių prigimtis itališka, bet gauti jie vienoje Vilniaus maistinyčių. O snukeliai pagerinti..

Vaivaj rašė...

Mika, įtariu, tu visai nežiūri detektyvų. Jei žiūrėtum, tai atpažintum, kad vidurinysis yra Erkiulis Puaro jaunystėje, kai dar nenešiojo ūsiukų.
Tas dešinysis tai bakuganų (http://www.bakugan.lt/) pusbrolis, o pirmasisi vedukas yra Pokemonų treneris (http://www.pokemon.com/).

Jei ką, detalesnio paaiškinimo apie tuos du mažiausiai aiškius kreipkis į Žygį ;-)

Milda rašė...

Cia ne i tema pakomentuosiu, bet as kazkada irgi rinkau (tiksliau is kelioniu parsivezdavau) idomesnius cukraus pakiukus. Tunojo sau dezutej spintoj, o va dabar suzinojau naujienas is mamos (nes pati ten nebegyvenu), kad tie cukriukai labai patiko.. peliu seimynai.. Matyt nebuvo dideles meno myletojos, is graziuju paveiksleliu liko skuteliai. Bet bent cukrus nenuejo perniek :)

mika rašė...

Vaiva, aš tikrai nežiūriu detektyvų, bet tas vidurinis tai man toks beveik recidyvistas atrodo, kokius gaudo inspector columbo! Ir kas čia per serija cukriukų N-7?
O pelės nekvailos, nekvailos pelės, žiemai angliavandenių pavarė :)) Aš tai tuos cukrus naudoju dienos iškyloms - kai vienas nori arbatos su cukrum kitas be - labai patogu tokių maišelių įsimesti šalia termoso.

Blog Widget by LinkWithin