2009 m. kovo 15 d., sekmadienis

Renku kamščius

Miršta ligonis. Susirinkusi aplink jį šeima nori įvykdyti paskutinį jo norą.
- Duokit man prašau arbatos, su dviem šaukšteliais cukraus...
- ???
- Nes kol gyvas buvau, svečiuose visuomet gerdavau su keturiais, o namie - išvis be cukraus...

Kaip ir kiekvienas normalus (?) žmogus aš turiu keistų įpročių. Pavyzdžiui, jeigu geriu kavą kavinėje, visuomet pasiimu cukrų maišeliuose... Nors kavą geriu be cukraus, netgi namie. Kai manęs klausia, kodėl, sakau, kad vis dar prisimenu blokados laikus. O iš tiesų darau tai grynai praktiniais sumetimais: važiuojant į trumpą kelionę daug patogiau pasiimti 8 maišelius cukraus nei 8 šaukštelius cukraus stikliniame indelyje, o dar svoris... Aišku, galima ir nusipirkti to cukraus. Bet... Kam pirkti??? Renku.

Panašiai yra ir su vyno kamščiais. Juos renku jau keletą metų, tik nežinau kodėl. Man kažkodėl labai gaila juos išmesti, nes jie tokie dekoratyvūs. Kažkada mačiau idėją vyninėje - į didelį stiklinį bambalį sumestus kamščius. Neturiu tokios eksponavimo galimybės, bet vistiek gražu. Čia dalis tų, kuriuos spėjau išgelbėti nuo šiukšliadėžės:

Įdomiausia tyrinėti kamščių dekorą: kai kuriuos netgi parsivežu iš atostogų. Pvz. "Santo Wines" visada primins Santorinį. Argi galima išmesti tokį grožį?

Turint omeny, kad kamščiai dabar daromi iš plastmasės ir buteliai vis dažniau sandarinami užsukamais kamšteliais, šie raritetai tuoj turės išliekamąją muzeologinę vertę.

O ką renkate jūs?

9 komentarai (-ų):

rasuole rašė...

Aš priblokšta:) Ne, ne todėl, kad renku kamščius (nors keletą jų turiu išsaugojus, kai ką primenančius), o todėl, kad man šiomis dienomis vis sukosi mintys apie reportažiuką (postą?) savo bloge apie kolekcionavimą,nors,turbūt, negalima taip pavadinti tik kažko rinkimą. Tad siūlau, Mika, organizuoti Tavo bloge (kadangi jis baisiai populiarus ir čia renkasi daug konkursų mėgėjų) naują konkursą (kadangi turiu tokių keistų dalykų, kuriuos renku:))). Nekantrauju išgirsti Tavo sprendimą:) Todėl kol kas nesakysiu, ką renku:)

Ilona rašė...

mes buvom prisirinkę vyno kamščių, bet krasutantis penktąjį kartą kamščiai pasimetė..
o dabar stalčiuose kaupiasi audinių atraižos ir sagutės... kam man jos dar tiksliai nežinau, bet žavi įvairių raštų ir spalvų audiniai..

mika rašė...

Rasuole - kokia puiki idėja - iš tikrųjų, pasidarykim sau konkursą, visi pasilinksminsim! Taigi, jeigu renki ką nors "neįprasto" kol kas neišsiduok savo kioske - mažu būsi konkurso finalininkė?

Ką mano kiti?
O kodėl negalima vadinti ko nors rinkimo kolekcionavimu? Čia, tiesą sakant pati "nekalčiausia" mano kolekcija. Bet dabar, kai pagalvoju, kad bus konkursas, ir aš sudalyvausiu - nekonkursinėje dalyje. Superinė idėja, Rasuole!

Lileta rašė...

Mika ,jau negaliu sakyt ,kad nepatikesi .Nes patikesi :) As irgi visa laika pasiimu cukru kavinese .Su ta pacia mintimi :))))
O del konkurso tai as uz ! Jei ir nedalyvauciau ,vistiek smagu butu uz kitas pasirgti .
Tiesa ,del kamsciu .Gaila mes nebuvom pazystamos pries penkerius metus ,mano brolis buvo Portugalijoje gamykloje kur juos gamina,buc paprasius ,kad tau atveztu exkliuzyviniu kokiu ...:))Nu nieko ,kita karta :)

groziogidas rašė...

Kokie grazus kamsciai.. Mika, mano pusbrolis, kuris irgi megsta juos, pasidares skalbimu lenkta is ju :D :)

P.S. nieko idomaus nerenku :(

rasuole rašė...

Tai jau kaip suprantu, nuspręsta:))
Būtų gerai, kad jis ir prasidėtų greitai:)). Pvz. rytoj:) Kolekcionavimą suprantu kaip labai kryptingą veiklą, kai stengiesi surinkti visą kažko seriją,dedi daug pastangų ir pan.,todėl tai, ką renku, kolekcija nepavadinčiau. Ir dar, pasiūlymas konkursui: gal galima didesnį foto skaičių nei 1numatyti ? Nes jei žmogus kažką renka, didelė tikimybė, kad ne vieną dalyką:) tai tam tikra patologija:)

Vaivaj rašė...

Mika,

aš tai žinau, kokia tavo kolekcija mane labiausiai žavi :-) Bet nesakysiu ;-)
Gal pati pasirodysi...

O kamščius irgi kaupiau, bet dar nežinau, kam... Gaila, kad besikraustant visa dėžė gražuolių pradingo, matyt, tiesiog iškeliavo būti perdirbti...

Turiu ir aš šiokią tokią kolekciją, bet palauksiu konkurso :-)

mika rašė...

Taip ir būti - einu skelbti konkurso :) Ot gerai, ir aš, ir jūs turėsit darbo :) O dėl kelių nuotraukų tai absoliučiai sutinku - juk žmogus gali būti pamišęs, t.y. pasinešęs ant kelių kolekcijų, tai būtų nuostolis visiems skaitytojams, jeigu tik vieną iš jų pamatytumėm :)

Anonimiškas rašė...

chohooou ir as kamscius renku :) nesamoningai, bet kiekviena apziuriu ir idedu i grazu kubiliuka svao deko-lentynoje :)

Blog Widget by LinkWithin