2009 m. kovo 29 d., sekmadienis

Mes ir vėl susitikome

PAPILDYTA: 2009.03.31
Vakar turėjome eilinę randarbių būrelio sesiją: kas siuvinėjo, kas siuvo, kas viską stebėjo ir komentavo. Mūsų darbastalis atrodė taip, lyg prie jo būtų dirbusi 20-ies mokinių klasė su sustiprintu dailės ir technologijų kursu:

Rezultatas: skirtukas knygai su bumbuliuku ir kutosiuku (centre) iš In Studija, margučiai ir žalios sniegenos iš Vaivos namučių:

Baltas gėrėlis - Medulos rankų darbo. Nežinau, ar jam duria, ar jis iš smagumo toks prisimerkęs?


O aš užsimaniau braškių... Deja, jos dabar po 1,99 šimtas gramų. Bet juk vis viena norisi??? Pasisiuvau iš Medulos virtuvinio rankšluosčio.
Sakau, kol ateis vasara, gal prinoks?

Ji man primena tris dienas nesiskutusį kaktusą - Tekilą Bum Bum.

Ir dar, visai pamiršau, kad kiekviena dalyvė gavo lauktuvių nuo Ilonos iš Egipto: rūpaus kario, su labai originalia etikete: ji išsiuvinėta koralais, rastais Egipto paplūdimy:

Aš jums sakau, ta sekta - baisiai geras dalykas. Rūpūs kariai!

PAPILDYTA: 2009.03.31:
Skaitytojams reikalaujant, įdedu masuotės nuotrauką:


Nuotraukoje iš asmeninio albumo iš kairės į dešinę sėdi: Ilona, Medula, Vaiva, Kliukva.

7 komentarai (-ų):

Kliukva rašė...

Gerai kad Robkes nuotraukos neidejai - niekas nepatiketu kad ten karis, o ne "cannabis"....

medula rašė...

Man kaip tik Robkės pritrūko - dar ir taisyklingos anatomijos stiliaus idėjomis užsiėmėme... :]

Beje, a niekas netyčia nepaėmėt mano lauktuvių su kariu? Apsižiūrėkit, gal kas 2 turit, nes teks vyrą remt prie sienos. Nebėr :[ Gal susigundė originaliu kabaliuku..

Liaudanskis rašė...

O va as kazkaip pasigedau gyasties nuotraukose, t.y. žmonių rankų, kojų, veido, bent šypsenos, bet žvilgsnio. O tai vien tik sagos, maišeliai, veltinis, molis ...

mika rašė...

Visiškai sutinku, tik va, negavau autorizacijos skelbti žmonių veidus be rašytinio tėvų sutikimo, o viešinti žmones su juodom juostelėm ant akių, nu man labai kraupu atrodo...

Kliukva rašė...

mane tai gali rodyt, Robkes geriau nedek vis delto... maza ka zmones pagalvos....

Anonimiškas rašė...

faina jums toj rankdarbių sesijoj <_<

Ilona rašė...

totalus kaifas :D

Blog Widget by LinkWithin