2008 m. spalio 15 d., trečiadienis

El Ciosco Inspirado

Viename iš kiosko postų radau anonimišką komentarą (pavardė redakcijai žinoma) :

Trečiadienis, 2008, Spalio 8 18.28
"Aš čia "biškį" ne į temą. Bet įkvėpta šio puslapio, šiandien susipirkau pradinį dekupažisto/-ininko rinkinuką. palinkėkit man sėkmės:)))"


Palinkėjo laimės visas mūsų kaimas. Smalsu, kaip sekėsi žmogui savarankiškai mokytis dekupažo, bet mieli skatytojai, žiūrėkit ir pavydėkit:

"Pasisiūliau pademonstruoti pirmą kūrinį, tai nebeturiu kur dingti - siunčiu:) Daryta šeštadienį. Iki vakar vakaro jau iškepti dar 3 kūrinukai:) Tikras liūnas.Namuose jau bene 5 pokai servetėlių (ilgam svečiams turėsiu), planuose - n+k objektų, kuriuos norisi dekoruoti (mintyse perkratyti ne tik savi namai, o ir mamų, anytų:))....O mūza neabejotinai - Jūsų interneto svetainė:) "

Žiūrim, ką turim. Buvo:
Patapo:

Šaunu! Vilniuje atsirado dar viena dekupažo bacilos skleidėja!

Visiems, norintiems išmokti dekupažo technikos siūlau prisiregistruoti forume
http://www.craftladies.puslapiai.org/ - čia rasite daug naudingų patarimų, pamokymų ir paslapčių. O svarbiausia - viskas nemokamai!

2 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Mika, "inspiruok" mane! Kaip mane nervina kai padarei darba, kuris 100 balu, viskas su juo gerai. Tada ant tos bangos pradedu daryt kita, atrodo zinau ko noriu, ir suuuuuuuuuuuuudssssss.... Nekaip. Tada vel nusileidzia rankas ir vel puse metu nenoriu prie tu serveteliu prieiti.... kas man yra? As taip ir daryt - 1 darba per 6 men? Pikta as, siaip pasiguosti uzejau.

mika rašė...

Kliukva, aš Tau parašyčiau, kas Tau yra, bet Tu pati tai geriau žinai :)))

O ko Tu ant savęs pyksti? Nepatiko ką padarei - daryk ką kitą!

Dar geriau - daryk priešingai, ką esi suplanavus (suprantu skamba keistai), bet tuomet pati save nustebinsi!

O žinai, ką aš dar supratau su dekupažu? Va tu rašai - "rodos žinau ko noriu ir neišeina taip". Bet man atrodo čia ir yra šuo pakastas: aš jau stengiuosi niekada nebesiplanuoti rezultato. Tiesiog darau ir leidžiu jam įvykti savaime. Nesukeliu sau lūkesčių - nes greičiausiai rezultatas bus kitoks. Ir čia įvyksta stebuklas - rezultatas dažniausiai pranoksta lūkesčius. O jeigu ir ne - tai... kas?

Nors... yra vienas trivialus darbelis, kurį perdariau net du kartus. Dabar džiūsta virtuvėj :)
Laukite tęsinio.
IR - laukite, kol nudžius kraklius.
Neskubėkite ir skeldėjimas ... suskeldės!
:)

Blog Widget by LinkWithin