2011 m. liepos 4 d., pirmadienis

Kas nori atostogų?

Blogeriai šone įprastai įdeda mažą nuorodėlę ar net keletą jų: šiuo metu skaitau ir "Knygos pavadinimas" ties knygos viršelio ikonėle.

O man užsinorėjo blogo šone turėti tai, kas primena vasarą ir atostogas, arba tai, kas iškart sukeltų tokius jausmus.

Taigi, jei kas klaustų kodėl taip yra, žinokite, "šiuo aš metu žiūriu" į Lisa Daria kūrinius:

"shhh - secret garden tour"

early morning. . . "

"borrow teapot"

"hightide"

"turkey in the yard"

Tas arbūzas... mane stačiai varo iš proto.

Lisa Daria blogas

6 komentarai (-ų):

Greta rašė...

Nerealūs! Tokie paprasti bet tokie.. Nežinau, gyvybingi:)

mika rašė...

Taip! Man jie iškart sukelia atostogų nostalgiją... Tas arbūzas... Ant jo trūksta tik haloumi...

Bet įdomi ir autorės biografija - būdama 35 m. ir nugalėjusi vėžį, ji nutarė kiekvieną dieną sukurti po darbą. Kartais sukuria ir daugiau negu vieną ir visus publikuoja savo bloge. Išties, fantastiška.

Greeneyed cat rašė...

Geras, geras tas arbūzas.

mika rašė...

Aš tau sakau... tas arbūzas... nerealus!

Neringa rašė...

dėl arbūzo varymo iš proto... pritariu visom keturiom... varo ... iš proto...

mika rašė...

Taip. Arbūzas, varo ne tik skysčius, bet ir iš proto.

Blog Widget by LinkWithin