2011 m. balandžio 9 d., šeštadienis

Aš tau - širdį, tu man - buroką?...

Tiesą sakant, čia ne burokas, bet bulvė. Išauginta su meile (kas galėtų paneigti?) vieno Lietuvos ūkininko.

3 komentarai (-ų):

Vaivaj rašė...

Griekas tokią bulvę valgyti :-)

bite rašė...

Kartą (gal pernai) prekybcentry, tam, kuriam apie viską pagalvota, pirkau bulves. Neįtikėtinai žema kaina už kilogramą. Paklausiau pardavėjos, kodėl tokia kaina, sulaukiau įdomaus atsakymo:"jūs pažiūrėkit, gi tos bulvės nestandartinės"...Tai buvo didžiulis "širdžių" kaupas. Nestandartas, va taip...O aš galvoju...matyt, gamta nemėgsta tuštumos ir kai šiapus žolytės širdžių mažiau, augina jas anapus...

mika rašė...

Aš šitą bulvę pirkau PC, bet "ūkininko kampelyje". Nuo to laiko, gal dar 4 kartus bulves pirkau, o šitos negalėjau paliesti. Neleido širdis :)
Kol galų gale, po fotosesijos nuvežiau ją vakar vienai draugei, turinčiai daržą, - sėklai.
Nu negalėjau aš iš jos čirvinių čypsų kepti, nors tu ką...

Blog Widget by LinkWithin