2010 m. gegužės 6 d., ketvirtadienis

Mano mėgstami daiktai

Pastebejau, kad bent kartą per savaitę atsiverčiu šią nuotrauką pasižiūrėti. Kažkaip magiškai ji mane veikia... Todėl pagalvojau, kad įsidėsiu ją sau į kioską, kad bet kada lengvai ją rasčiau.

Čia tai bent siena! O triušiai - įdomu, jie susiję giminystės ar svainystės ryšiais, ar visi - tapyti atsitiktinai? Gatvės, pardon, pievos dailininko?

Nuostabi nuotaiką ir ūsus kelianti kolekcija. Aišku, kad norėčiau...

O ką mėgstate žiūrėti jūs? Mėgstamiausia nuotrauka, vaizdas, daiktai?

Šaltinis: Living with a thousend friends, New York Home Design

14 komentarai (-ų):

Unknown rašė...

Aš mėgstu akis paganyt po savo svajonių virtuvę :) Turiu išsikirpus iš kažkokio žurnalo. Išimu, pažiūriu ir vėl įkišu į stalčių :)

mika rašė...

O taip, visai verta turėti tokius mūdbordus - pagal feng šui jie linkę materializuotis :)

Unknown rašė...

Mano vyras tokias nuotraukas kabinasi miegamąjame sau prie lovos. Atmerkus akis pirmiausia ją matyti. Ir vadina - motyvacine nuotrauka. Šiai dienai kabo jo fotografija lekiančio per bangas su burlente. Net neklausiau ką ji reiškia, nes įtariu kad ketina nusipirkti dar vieną burlentę :))) pavojus šeimos biudžetui.

Unknown rašė...

hahahahha
labai smagiai perskaičiau:))) Ne, tai reiškia, kad jis, nusprendęs tapti geriausiu, tikslo siekia atkakliai!!!

Juratera, o tu prie savo lovos pusės pasikabink:
- žiedą su briliantu,
- vilą Kotdaziūre,
- jachtą,
- sąrašas tęstinis ir nebūtinai toks, bet atsakas "sienai" turi būti!

Anonimiškas rašė...

pastaruoju metu akis vis ganau į Pip Studio puslapį ir dūsauju dūsauju dūsauju :) ir šiaip galiu be atvangos spoksoti į indus savus ir svetimus, bile gražius.... namuose ir taip indų daugiau nei reikia vienai šeimynai, bet negaliu atsispirti pagundoms

mika rašė...

O... indai, mano silpnybė.... Buvau savaitgalį ir Dituvoje ir Rietave ir vėl VOS atsilaikiau - o buvo tokių gražių senoviškų raritetų. Nepirkau netgi vienos olandiškos baltai-mėlynos (bet tik todėl kad ji ant sienos kabinama)... Tai tik apsisukau ir greitai nėjau, o paskui burbėjau - nieko gero ten nėra :)))

Man jau reikia vitrinos čierkūtėms. Dar geriau - indaujos.

Anonimiškas rašė...

Mika, cheche, aš tau iš panosės nugvelbiau Dituvoj visą mėlynai baltą pusryčių servizą! Cha :) Neatsilaikiau... ypač už tokią kainą, kai įsivaizdavau šventinius savaitgalinius pusryčius... eina sau, jau dabar man tie indai virtuvėje kelia džiaugsmą :D

Vaivaj rašė...

Tiek prirašiau, ir internetas nulūžo :-(
Tai dabar trumpinu.
aš kadien lendu į dviejų sesučių puslapį segių pasižiūrėti. Pavarvinu seilę, ir gerai. ir visai nesvarbu, kad dažnai tam lyg ir neturiu laiko. 10 min. savo laikelio visada tam randu...

Daivulė rašė...

O aš, kai sugrįžtu į Vilnių, visada apsilankau Europos PC, nes ten mano mėgiamiausia parduotuvė - "Ornamentum". Pavaikštau, paglostau stalo įrankių, pakiloju storo stiklo taures, paskutinį kartą ir užuolaidas apčiupinėjau. Ach... kad būtų kur visa tai išsidėlioti pas save! Ten nusipirkau ir padėklus su prancūziškais vaizdais. Vieną laikau prie lovos, kad prieš miegą galėčiau pasigėrėti :)

mika rašė...

Taip ir supratau, kad Dituvoj kažkas dar iki manęs prasisuko. O ką aš mačiau Rietave... Nu bet apie tai - kitą kartą...

Laukite tęsinio, arba toliau pasakokite ką dar turite prie lovos :)

mika rašė...

Blemba, nu parodyk tą servizą, bent žinosiu, ką praradau. Ir išvis, tu ten per dažnai važiuoji. Man regis.

Anonimiškas rašė...

baik tu, Mika, visą žiemą nebuvau :/ bet dabar vėl sezooonas prasidėjo!!! tai tikiuosi bent kokius 4 kartus per vasarą pabuvot :)

Robe-a rašė...

labiausiai mėgstu gėles, vaikystėje rinkau atvirutes, dabar turiu kompiuteryje susirinkus visą gėlių kolekciją... gėlės ir spalvos labai pataiso nuotaiką

mika rašė...

O, taip... gėlės... tikros, žydinčios, kvepiančios, gurgždančios - kas gali būti nuostabiau už gyvas gėles?

Blog Widget by LinkWithin