2010 m. sausio 22 d., penktadienis

Labai pasiilgau vasaros.Labai

Mano inspirado - Santorinis, kur +34 būna vos spėjus papusryčiauti, kur dangus mėlynesnis už jūrą ir todėl net nesimato horizonto, o baltai dažyti nameliai taip atspindi saulės šviesą, kad net prisimerki - akina.

Pavėsyje ant tako snaudžia šunys, kuriuos pagarbiai apeini - bijai pažadinti, o kas, jeigu jis pabudęs išsigąs ir kąs? Turisto mąstymas, ir kodėl gi tas kailiniuotas šuo turėtų eikvoti savo energiją, loti ir kąsti, jeigu jis gali sau snausti vidurdienį ant tako, pučiant gaiviam jūros brizui? Ei, prisijunk ir tu!

Diagnozė.
Man turbūt jau pats laikas apsilankyti soliariume, kad pajutusi svylančios odos kvapą bent trumpam pamirščiau šaltos žiemos klastas. Visas klastas. Šaltaaaaaaaaa!!!!!

10 komentarai (-ų):

GinCherry rašė...

Ui, svylančios odos nereikia :) O pasakojimas taip ir nukėlė mintimis kur šilta :)

groziogidas rašė...

Mika, o kodel neapsilankius botanikos sode :))) Prisimintum vasara bent trumpam. Beje, siandien atsiimsiu zurnalus, laukiu nesulaukiu :)

Vaivaj rašė...

Žinai, kai taip šalta, tikrai norisi kažko šilto. Aš vis galvojau, kiek dar bus tyla čia.
Atrodo, bent gabaliukas Mikos grįžo :-)
Ir man šilčiau dėl to :-)

mika rašė...

Vaiva, traukiu zaležas iš savo palėpės.
Šiandien buvau operoj. Mašinoj palikau žieminius batus, persiaviau bateliais - ir į operą. Sprendimas buvo geras, bet... Jūs neįsivaizduojat, ką reiškia atsisėsti į šaltą mašįną ir įkišti savo abi pėdas į ledinius tiesiogine prasme žieminius batus. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Viskas, perku abonementą į soliariumą infraraudonaisiais tikslais!
Nerringa - šaunuolė, kad susiorganizavai!

Vaivaj rašė...

Aš taip ir supratau, kad čia iš "skladuko"...
Neik į soliariumą, geriau pas mane po lempa atvažiuok pagulėti. Aį tau dar po to blynukų su braškėm duosiu :-)

Anonimiškas rašė...

tobulas skilinėjimas, tiesiog pavydas ima...
o dėl svylančios odos sutinku su GinCherry :D

mika rašė...

Nu gerai, gerai, nesvilinsiu aš tos odos, tai gal bent į pirti galima?

Vaivaj rašė...

Čia suprasti kaip užuominą, kad reikia tave pasikviesti???

mika rašė...

Oi, jūsų pirtelė tai atgaiva dūšiai! Norėč, norėč, bet ti kų daryt?

Vaivaj rašė...

Jaučiu, reikia kažkaip susiorganizuoti :-)

Blog Widget by LinkWithin