2009 m. gruodžio 19 d., šeštadienis

Medžiotojo rinkinukas

Baigiam pusryčiauti ir einam į mugę!

Kioskas pristato "medžiotojo rinkinuką" - degtukus ir improvizuotą žvakidę kalėdų tematika. Yra ir vienas nekalėdinis rinkinukas, bet ką jau dabar padarysi...

Tiesa, privažiavę darželį, automobilius geriau palikite architektų gatvėje: aikštelė labai mažas, įvažiavimas - laaabai siauras. Visiems geros nuotaikos ir dar vieno nuostabaus Advento šeštadienio.

Išsiduokite, ką pirkote!

15 komentarai (-ų):

GinCherry rašė...

Faina mintis labai :)

Vaivaj rašė...

Puikūs absoliučiai mikiški darbeliai. Ko jau ko, o tavo darbų su niekuo nesupainiosi.
Mikiškų Kalėdų žavesys :-)a

Daivulė rašė...

Noriu pasidalinti savo įspūdžiais iš mugės. Sakyčiau labai nekaip organizuota. Darželyje nėra bankomato, ištuštėjusiai piniginei papildyti (sakiau sau, kad reikia banko paskolą imti :( ). Organizatoriai nepalaukė, kol aš išsimiegojusi atvažiuosiu, tai papuoliau į labai nemalonią situaciją, kai man betraukiant piniginę mano nusižiūrėtos avelės vos nepagrobė. Gerai, kad neagresyvus vyrukas pasitaikė. Atidavė gražiuoju.

Vaivaj rašė...

Daivule,

nuo kada darželiuose būna bankomatai???

O ir dėl ilgo miegojimo, mhm...
Keisti priekaištai.
Gal dar kas kokių įspūdžių iš mugės? Gal kas Mikos grožių nusipirkote?

Pika rašė...

vataipva, du komplektėliai iš šitos fotkės jau apsigyveno pas mane - grooožis :))
o priekaištai tikrai keistoki - juk keliaujant į tokius dalykus kaip blusturgiai/tymturgiai/naminiškos mugės, reik apsirūpint grynais ir kuo smulkesniais! laikas irgi labai standartinis - juk ne nuo 6.30 atidarė :)

Gintarė rašė...

liuks, tikra saunuole.O mugeje nedalyvavau :( prisipazinsiu oamirsau...nes lakstau kaip pasiutusi...juk taip norisi per kaledas pasidfaryti kazka savo grazaus ir mielo.

Gintarė rašė...

och...mugė juk ne maxima :)))))juokinga, bet...suprantama, visokiu musu yra ir visokiu bus :)
Graziu artejanciu svenciu visiems :)

Daivulė rašė...

Ech, tos mūsų moterys! Gal jūs juokaujate? Taigi žinoma, kad mugė buvo puiki :). Mano "priekaištus" reikėjo skaityti taip: ten buvo tiek daug gražių daiktų, kuriuos aš norėjau įsigyti, kad pasiimta xx litų suma pasirodė per maža, ir man širdį skauda, prisiminus, ko nepavyko įsigyti. O taip, pat, kad mugė turėjo milžinišką pasisekimą liudija tai, kad atvykus 12 val jau daugelio daiktų, matytų internete, nebebuvo, ir kaip pavyzdį pateikiau tai, kad man pasisekė paskutinę avelę įsigyti iš dešimties buvusių. Vienintelė tiesa aname komentare, kad vos ir jos nepraradau. Ačiū ačiū ir dar kartą ačiū rengėjoms ir visiems dalyviams. Viskas nereeeeealiai gerai pavyko.

mika rašė...

O geras, tikrai kažkas pirko mano dirbinius? Negaliu patikėti, Super! Ačiū labai, nes jūs padėjote darželiui!!!
"Žvakidę" šiaip labai patogu šalia eglutės laikyti ir ten pasidėti panaudotus degtukus.

Smagaus naudojimo! Gražių švenčių visiems! Ir labai gaila, kad man nepavyko dalyvauti, labai norėjau visus pamatyti ir susipažinti.

Anonimiškas rašė...

tamstos medžiokliniai rinkinukai greitai iškeliavo nuo prekystalio - asmeniškai tuo pasirūpinau :D

mika rašė...

Super, ačiū, Karina!

Ginte rašė...

Mika, tikiuosi visus tau skirtas, per mane lieptas perduoti dovanas gavai, radai?

joooo... aš irgi vos nepasikabinau ant Daivulės šposo :D. O paskui jau pikta buvo ko čia kiti piktinasi:). jei dar kada sugalvosim organizuoti ką nors pan., bankomato nepažadame, bet didesnę bandą avinų pabandysim ;)
graudžiausia buvo žiūrėti į liūdnas paskutinės pirkėjos akis - ji uždususi atlėkė apie 16 val. ir rado tuščius stalus, supakuotus kelis angeliukus vilnonius ir porą papuošalų. ir... ir ji vis tiek išėjo su pirkiniais!! bent keli tai man atrodė, verti dėmesio - rankų darbo stiklo - kaltinio vario skirtukas knygoms (Žebenkštytės) ir Svirplelės segė.
užtai meduolių neliko gal per valandą, o kai kurių ir per 20 min. ...

Anonimiškas rašė...

Mika, man pasisekė, nes atvykau anksti ir man pavyko nusipirkti Tavo dekupažuotą dėžutę mėlynais motyvais (kreizėju dėl mėlynos spalvos)... Nusižiūrėjau iš anksto. Gaila, Tavo paukštukų nebuvo... Aš, kaip ir Daivulė, išleidau daug daugiau, nei planavau... Mugė super!!! Gražių švenčių!!!
Rasa

mika rašė...

Nebuvo paukštukų? Gal buvo ant eglutės? Nu va matai... viską reikia daryti pačiai:)))

VISIEMS PIRKUSIEMS - LABAI AČIŪ, JŪS PARĖMĖTE DARŽELĮ!!!

mika rašė...

A, dar vienas patarimas, kurio niekas neprašo: jei pirkote dekupuotą dėžutę (kavai, cukrui ir t.t.) - tik nekiškite jos po vandens čiurkšle ir šlapiu būdu nevalykit - ji, tiesa, nupurkšta laku, bet vis viena, daiktas gali nuo vandens sugesti, - paviršius taps lipnus. Pavalyti geriausia vaitspiritu suvilgyta skepetėle. Gero naudojimo!

Blog Widget by LinkWithin