2009 m. rugsėjo 24 d., ketvirtadienis

Susitikome ir susivėlėme

Mes ir vėl susitikome savo "rankdarbių sektos" rėmuose. Kuo nuostabi mūsų rankdarbių sekta? Kad mokome viena kitą rankdarbių ir tų gudrybių, kurias geriausiai išmanome. Tokiu būdu nereikia mokėti už kursus, kuriuose mokytojos žvilgčioja į laikrodį. Ir dar tie susitikimai, kaip pastebėjau, dažnai turi ir tokią pridėtinę vertę - degustaciją. Čia išragaujami naujausi receptai arba eilinį kartą patvirtinamas jų populiarumas. Žodžiu, vieni privalumai!

Nuotraukoje: randarbių sektantės. Šiaip nežinau, kodėl tokia nuotrauka išėjo, realybėje jos visos kiek kitaip atrodo.

Išdykėlės!


Šios sesijos tema - veltinis, dėl kurio aš zyziau beveik metus. Labai norėjau sužinoti, kaip veliama vilna, nes ko paklaustum, visi sakė: "nu visai paprastai, tiesiog imi adatėlę ir baksnoji, kol susidaro forma." Galvoju - juk negali visi žmonės taip susitarę man tyčia nesakyti, KAIP VELTI VILNĄ???

Pabandėme ir šlapią ir sausą vėlimą. Kiekviena nusivėlė po širdį ir kaip kokia muškietininkė parsinešė ją namo. Kai kas - net su monograma!

Agropramoninis kompleksas dominavo. Viena ryškiausių vakaro temų - žemės ūkis.

Temo. Patekėjus pilnačiai išsikvietėme taksi. Automobilis skrodė juodą miško tamsą net neatsisukdamas.

Savo zuikučiui (taip jį dabar vadinu) parnešiau lauktuvių: širdį (ne kokį buroką) ir zuikio spirą.

Zuikučiui patiko.

Tik, sako, geriau tu man iškepk čirvinių blynų! Atsispyrė ir nuskrido. Mielas. Gerutis.

14 komentarai (-ų):

IRRI style rašė...

Uh,gerai padirbėjote merginos ;) iš nuotraukų spinduliuoja labai smagus pasibuvimas !

bea rašė...

uch koks fainas vakarėlis. į kitus seansus bilietų neparduodate???
aš kiškiui čirvinių blynų galiu :)...

mika rašė...

Bea, net neabejoju, kad galėtum ne tik čirvinių blynų, bet ir bankukeną greitai, "ant smūgio" susukti :)) Siūlau - steik rankdarbių sektos filialą Kaune!!!

Agnė rašė...

Tikrai nuostabi sekta :) Belieka pavydėti...

bea rašė...

na su tuo bankuchenu tai gal ne.... nors ant aukšto radom seną senutėlį aparatą jam gaminti na tokį stovą su rankena.. bet niekas šejmoje neprisimena, kad jis būtų naudotas kada nors. O šiaip, jei turėčiau erdvės, tai gal ir steigčiau..

Anonimiškas rašė...

Kaip jaukiai ir linksmai :)))
Ir širdelę-neburoką gavęs kiškutis toks... skraidantis (kaip čia tiksliau išverst "paliotnas"?) Tik kam jam tos giminiečių spiros? :D

mika rašė...

Zuikutis tikrai paliotnas. Nu bet kaip zuikis be spiros? Aišku, kad turi būti spirų. Bent vienas karolis hahahahah

mika rašė...

O beje zuikutis yra Vaivos dovana vieno mano jubiliejaus proga. Tikrai, tai buvo (yra?) viena šauniausių dovanų, kiek esu gavusi. Ji nori man jį išvogti ir permegzti kairę ausį, bet aš jai neduodu, bijau kad negrąžins.

Vaivaj rašė...

Mika, jei neduosi man to zuikio pakoreguoti, teks dar vieną numegzti, taip sakant, į porą...

Bet kas bus, jei jie ims konkuruoti??? Tai gal tu man šitą duok "atšviežinti", a :-)

medula rašė...

Vaiva, o tu numegzk jam dar vieną ausį ir prisiūk atėjus, tada tą senąją galima bus nuimti vietoje, "neotchodia ot kassy" :) Nors atsiminus Mikos jam suteiktas 3 akis, tai ir ausis visas gali pasilikti :))))

mika rašė...

Aš jums duosiu mano ZUikiui ausis nurauti, jūs jį matysit KAIP SAVO AUSIS!!!

Kliukva rašė...

Jezau jezau, pirmoj nuotraukoj atrodo kad ta pirma sektante is kaires nekiek nevele, o tik degustavo..... Reikejo cenzura vis delto uzdet ....

Lileta rašė...

Smagu !Tik kazkaip mazoka jusu sekta :) Ar ten taip sunku pakliuti ? Ar atranka baisine ?

mika rašė...

Ne, tik labai sunku būna laiką suderinti - kuo daugiau žmonių, tuo sunkiau. Bet kartą į penkis mėnesius kažkaip pavyksta. Norėtųsi ir dažniau.

Blog Widget by LinkWithin