2009 m. birželio 4 d., ketvirtadienis

Apie zuikius, Japoniją ir levandas

Sekmadienio rytą gavau laišką nuo kristinos magic: "šiandien pas mane atsirado vienas dalykas, skirtas Tau.(...) Aš čia netgi niekuo dėta.(...) Gal galėtum duoti savo adresą, man būtų patogiausia pasinaudot pašto paslaugomis :)?"

Aš daviau savo adresą ir kasdien tikrinau pašto dėžę, nežinodama ko ten ieškoti: bombos ar skalbimo miltelių su kiaulių gripu. Kol galų gale atėjo kvietimas į valdiškus pašto namus. Parsinešiau namo dėžikę:

Man labai patiko šita izolenta su zuikiais:

Išvyniojau, o ten - bomba ir naudojimosi instrukcija. Galvoju, kurį laidelį perkirpti? Jei mėlyną kirpsi - sprogs pastatas. Jei baltąjį - nieko, bet tada mėlynas vistiek lieka? Užsimerkiau ir perkirpau abu - nieko!

O ten - mėlyna, kad net balta. Beveik kaip kiniškas porcelianas. Tik iš Japonijos. Arbatai:

"O kišenėje - liemenė" : dėžutėje kažkas buvo, bet nejudėjo. Kažkas minkšto kvepiančio gurgždančio, tinka kabinti spintoj tarp rūbų, ak, pavydėkit man, merginos levandų kvapnių:

Lobis - grobis -siuntinys:

Dėžutė nukeliavo į laikinąją ekspoziciją. Kuopa, lygiuot, ramiai, vėliavą gerbt!

Štai kokių istorijų kartais nutinka. Kristina, ačiū labai! Kaip miela, kad apie mane pagalvojai. Labai pataikei - ir su dėžute, ir su levandom, ir su zuikiais ;) Ačiū!

7 komentarai (-ų):

bea rašė...

aaaaaaa. dievinu levandas! ir šįmet jų pasisėjau, ale šnipštas - neišdygo. taigi turguj nupirkti buvo keli daigeliai ir jie dabar auga. Laukiu kol sužydės ir susidžiovinsiu.
Beje, ir dėžutė patraukli baisulingai ;)

Unknown rašė...

chi chi chi... :)))
džiuginanti istorija:)
(pirmą kart pastebėjau tą zuikį 'kitaip'... nesu jo mačius anksčiau)

mika rašė...

Nu va matai, kiek daug naujo kioske sužinai :) O juostelę aš išsisaugojau - labai man ji patiko. Aš žiurkė, viską kaupiu jeigu ką :)

Daiva rašė...

Kaip švelniai tas kvapnusis pakabutis atrodo :}

Vaivaj rašė...

Dievinu siurprizus. Matyt, nieko nėra žavingesnio nei mielas, šiltas dėmesys :-)

mika rašė...

Nu ne tas žodis, Vaiva :)

Inga Samušienė rašė...

aga,
Magic malonus kruopštumas dovanose itin pastebimas:)

Blog Widget by LinkWithin