2009 m. vasario 3 d., antradienis

Krizė pašto dėžutėje

Krizė aplankė ir mane. Materialiu pavidalu. Nežinau, kokiame CRM įrašyta mano pavardė, bet šiandien savo pašto dėžėje radau žurnalo, kurį matote nuotraukoje, numerį. Ir ne kokią nors atgyvenusią makulatūrinę senieną, - o naujausią vasario leidimą! Nemokamai, be pinigų, iš serijos - "neužsisprenumeruoti neapsimoka".

Savotiškas leidinys.
Bet juk dovanotam žurnalui į turinį nežiūrima?
Einu, paskaitysiu, kur galima rasti G tašką, - savąjį kažkur pamečiau...

Įdomu, ką gausiu kitą mėnesį?
O jeigu krizė baigsis, tai šių dovanų nebebus?
Šyš kebab?

Norintiems sužinoti, ar tai dar vyksta, spausti čia:

AR DAR KRIZĖ?

Aš rami.

6 komentarai (-ų):

Ilona rašė...

o aš savo pašto dėžutėje randu tik reklamos. Šlamšto visokio... O jei
rastum praeitų ar užpraeitų metų cosmopolitan rašytų apie tą patį pamestą G tašką :D

groziogidas rašė...

Mika, gal tau kas nors padovanojo prenumerata? :)

Vaivaj rašė...

Gero skaitymo :-)

mika rašė...

Oi...

Rastu spaustuvele arba Handprinted by Sima rašė...

sveika,ar gavai mano laiskeli sekmadieni? nes kazkaip labai keistai man jis siuntesi:)

mika rašė...

Ne, Sima, dievaži negavau: bandyk dar kartą tiesiai į mikoskioskas@gmail.com, - laukiu laukiu nesulaukiu!

Blog Widget by LinkWithin