2009 m. vasario 8 d., sekmadienis

Kiaušinio kilmė

Taip buvo atskleista paslaptingojo faberžė kiaušinio kilmė.
Spėjimų buvo daug, ir jie visi man labai patiko!

O dabar klausimas jums: kas anksčiau - avokada ar kiaušinis?

Tikiuosi, kad manęs kiaušiniais neužmėtysite...

6 komentarai (-ų):

Vaivaj rašė...

Mika, tik tu taip ir gali sugalvoti :-)

Va už tai aš tave ir myli (draugiškai, jegu ką :-) )

Lileta rašė...

O galima avokadomis apmetyti ? O tu tik spek gaudyti :) Jas juk sveika valgyti ir svarbiasia i lasinius neina (pagal Montignako metoda);)

Anonimiškas rašė...

Šito nesitikėjau. (Čia tiktų įdėti baisiai nustebusį veidą).
Kyla klausimas: ar dekupažas ir Mikos fantazija turi ribas? Kažkaip jau galiu įsivaizduoti ir klevą, dekupuotais lapais, išdabintas šaligatvio plyteles ir net statybininkų kraną danguje...

mika rašė...

Ups, I did it again :))
Labai bijojau, kad užmėtysit mane kiaušiniais, kam taip ilgai už nosies vedžiojau. Bet buvo smagu :) O ir skaitytojų kūrybingumas, įsitikinau - žydi!
O čia dar ir mama idėjų pažėrė - tikras kreatyvumo lobynas yra skaitytojų laiškai - štai kas mane veža!

Anonimiškas rašė...

As truputi ne itema... Ar jus kada nors pastebejot kai rasant komentarus reikia patvirtinti zodi, kokie ten zodziai buna? Siandien man "iskryto": spidec, po to buvo: ulohumb, ir shobune, ir terdlect... Mika, cia tu tokius zodzius kuri?

mika rašė...

Aš visuomet žiūriu į tuos žodžius - įdomesnius užsirašau atskirai, - maža ką... M
ačiau eilėraštį parašytą iš tokių žodžių.

Blog Widget by LinkWithin