2009 m. sausio 8 d., ketvirtadienis

Kalėdų Stebuklas

Per antras, (trečias, ketvirtas) rankas mane pasiekė siuntinys nuo mano buvusios kolegės. Tiksliau, dvigubai buvusios kolegės - nei ji, nei aš ten jau nebedirbam.

Išvynioju - o ten... servetėlės. Su angelais. Visiškai nematytos Lietuvoje! Ir dar angelai, dėl kurių aš taip mirštu. Druskos, duokit druskos... Ne šitos, - uostamosios...

Aš sužavėta ir pakerėta. Nemačiau Žanetos gerą pusmetį - o gal dar daugiau? Ji gyvena užsienyje su retais atvykimais į Lietuvą, todėl net keisčiausiose dekupuotose savo svajonėse negalėjau tikėtis kažko panašaus.

Mane tai faktiškai sukrėtė. Pozityviai, taip. Kad žmogus prisiminė, galvojo, rinko servetėles... Ir dar su angelais... Ir man - nors kai dirbom nebuvom labai artimos kolegės. Ji sėdėjo pietiniame flygelyje, aš - šiaurės vakarų...


Kas dar nežinojote - ŽANKA F. VALDO!

Ji man geriausia.

Geriau vyrai nesuras.

ŽANKA, AR GIRDI AČIŪ TAU LABAI!


Jūs tikite Kalėdų Stebuklais? Nes aš tai jau.

10 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Nu vyrams jau po liubomų ragai - Žanka susižadėjo per Kalėdas!Gavo briliantą ir yra labai laiminga.:) Jo, ji tikrai šaunuolė, visiškai sutinku su tavimi.

mika rašė...

Džiugu, kad ne tik mane lanko Kalėdų Stebuklas :))

Vyrai, jau nebeieškokit - vėlu!

Anonimiškas rašė...

nežinau, kas ta Žanka, bet pagal poelgį jin tikrai kieta motera =]] daugiau tokių! Kad jai "brylijantas" neprarastų blizgesio =]

Unknown rašė...

Užteks tų pagyrų, paskui visai išlepsiu... :))O Mika tai nustebino, nerealiai...Bučkis

Vaivaj rašė...

Žaneta, tu gi žinai, čia gi Mika, ji iš tiesų moka džiaugtis ;-)

mika rašė...

LAI LAI LAI :)))

Lileta rašė...

Mika ,tai tu apie ją man sakei ?Nu aišku apie ją !Žanka ,jei skaitysi šį komentarą - tai aš irgi Žanka :) Mūsų daug ir mes jėga :)))

groziogidas rašė...

Smagu, kai zmones tiki stebuklais. as ir tuoj tuoj pradsiu jais tiketi :)
beje, swape dalyvauja tik 3 zmones, reikia butinai lyginio skaiciaus :(

mika rašė...

To Lileta: taip, čia TA PATI Žanka, apie "kurią aš tau pasakojau". O kad žmonių neklaidinčiau, sąmoningai parašiau ŽANKA F. :)

Lileta rašė...

Dabar Žanka pagalvos ką tu man pasakojai:))
Žanka ,ji man tik pasakė kaip Žankai ,kad pas ją darbe irgi buvo Žaneta ,kurią ji vadino Žanka :)Nes kai ji mane pirmą kartą taip pavadino ,tai aš nustebau .O mano darbe mane irgi vadina Žanka :)))
Na ,supratai manau :))))

Blog Widget by LinkWithin