2008 m. rugpjūčio 21 d., ketvirtadienis

Kėdė su vėjeliu

"Iš veido - visi žmonės atrodo vienodi" - susimąstė... taburetė.

Liūdnas ir monotoniškas taburetės gyvenimas, kai pagalvoji. Reta iš jų padaro karjerą, atsidurdama Palangos gintaro muziejuje ar kokio garsaus plunksnagraužio memorialiniame bute.
Štai tada ji tampa centriniu objektu, prie kurio šliejasi visa ekspozicija.

Juk niekas nesako: štai šitas užuolaidas atitraukdavo Mocartas, kai norėdavo pasižiūrėti ar pas jį ateina Saljieris.
Sako: ant šitos kėdės sėdėdamas Biliūnas parašė "Brisiaus galą".

Ar pastebėjote, kad kėdė kažkodėl daug įdomesnė, nei stalas? Ar rašiklis. Ar stalinė lempa, kurią kas vakarą uždegdavo ir užgesindavo Oskaras Vaildas.

Kėdė asmeniškesnė. Svarbesnė. Įdomesnė.

Taip ir matai, kaip savo kėdėje pasilenkęs (o gal - atsilošęs?) Enšteinas rašo formulę, su mc kvadratu - gale.
Staiga nutveri save nesąmoningai planuojant: o juk man jau seniai reikėjo kažko panašaus!

Kol ponia iš praeitos istorijos su staliuku renkasi kėdutes (o ji labai neskuba, labai), aš pasimokiau dekupažinti ant kitos kėdės. Maža ką. Ar koks žmogus užeitų, ar ką...

Pavyzdžiui, Gintarė Volungevičiūtė?
Juk negėda būtų pasiūlyti atsisėsti?


Nuotraukose apačioje: kėdė su vėjeliu.




10 komentarai (-ų):

Vaivaj rašė...

Super, maloniai nustebinai ;-) gerai, kad sėdėjau ant savo kėdės :-)

Taip ir matau kokį kapitoną sėdintį ant tokios kėdelę, pypsintį pypkę ir rašantį memuarus apie kelionę aplink pasaulį.
Kada bus galima ant kėdelės pasėdėti?..

Anonimiškas rašė...

Sazines tu neturi ir atjautos irgi... ir taip blogai miegu, o tokia kede pamaciusi.. o dar ju taip sakant "serviza" 6 asmenyse isivaizdavusi...

Ne geda butu ir Magelana pasodinti, jei ans prisikeltu is mirusiuju =]

Anonimiškas rašė...

Medula, a kodėl tu blogai miegi???
Mika aš daug rašyt nemoku, tiesiog.man labai gražu. O kaip dėl tos parodos?

mika rašė...

Ačiū visoms.
Čia mane įkvėpė mano gimtasis miestas - Klaipėda.

Apie Magelaną nepagalvojau. Bet jeigu užeitų, - gėda nebūtų :)

Lileta rašė...

Jau kitur sakiau,kad super :)Šaunuolė :) Bet dabar man kyla toks klausimėlis - kaip viskas telpa KIOSKE ??? Mažiausiai reiktų jau KRAUTUVĖS ?Ar iškart PASAŽO ?..........

mika rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
mika rašė...

Ačiū, Lileta!
Augam stiebiamės ir tobulėjam, o jums ačiū kad varstote kiosko langelį.

Nors kai pagalvoji:

Kioskas - tai ne darbovietė, o gyvenimo būdas!

Anonimiškas rašė...

Kaip gražu !!!!! O su reportažais daiktai dar įdomesni!!!
Kol skaičiau, praeinantys pro šalį namiškiai mėtydavo komentarus tipo: „Ko tokia patenkinta?“ Matyt, tuo momentu įsivaizdavau taburetę, svajojančia apie karjerą... Mano mintyse vaizdai, kažkodėl, priminė „plastilininį“ animacinį filmuką...

mika rašė...

Ačiū, Halina, mano nuolatinė Tango Balso skaitytoja!

Tai sakai šeima smalsauja?
Pradėk ir tu rakdarbiauti - įtrauk visus - procesas kartais būna netgi įdomesnis nei rezultatas!

mika rašė...

Ačiū, Halina, mano nuolatine Tango Balso skaitytoja!

Tai sakai šeima smalsauja?
Pradėk ir tu rakdarbiauti - įtrauk visus - procesas kartais būna netgi įdomesnis nei rezultatas!

Blog Widget by LinkWithin