2008 m. liepos 29 d., antradienis

Rinkos reguliavimas

Kažkada vaikščiojau po parduotuvę daržovių skyrių ir išgirdau kaip vienas dėdė garsiai nusistebėjo:

- Oho.... bananai pigesni už bulves - kaip čia gali būti ?
O man kaip visuomet ėmė ir visiškai netyčia išsprūdo:
- Nu kaip... yra keli rinkos reguliavimo būdai, kaip tai galėjo atsitikti:

  • eksporto subsidijos bananams, - viens,
  • importo mokesčiai bulvėms , - du
  • tiesioginės išmokos valstiečiams - trys,
  • supirkimo kvotos produkcijai - keturi, - ir kitos rinkos reguliavimo priemonės...

Man kažkaip net nejauku pasidarė - ir kam aš čia visa tai?..
Gal jis tiesiog norėjo su manim susipažinti?
Kaip su moterimi, ta prasme.
Greitai greitai greitai įsidėjau ropinių svogūnų į kraitelę ir pasistengiau dingti iš ten...
Tai šįkart sakau, gal jau užtenka apie karaliaus Liudviko 18-ojo rūmų relikvijas.
Grįškim atgal į gamtą ir į kaimą - iš kurio visi esam vienaip ar kitaip kilę.

Turėjau aš tokią pramoninę vazelę - kibirėlį blėkinį.
Kokiais 2003 m. buvo užėjusi tokių mada - a la rustikalinis stilius vadinosi.

Tai aš kartais pasimerkdavau ten kokią tulpę vienkartinę ar šiaip sodo žolių.
Ji atrodė taip:

Paėmiau ir dekupavau ją, rinkos reguliavimo vardan.
Taigi, pristatau jūsų teismui paskutinį savo eksperimentinį darbą, liaudišku pavadinimu:

SMERČIUS PETRUŠKOS

Kadangi fotografuoti apvalų daiktą - dėl suprantamų priežasčių sunkoka, tai stengiuosi iš visų pusių po biškį - nors vis viena, vaizdo ir jausmo fotkės neperduoda.

Bet man visai smagus, jaukus šiltas daiktelis atrodo.




TAI TIEK APIE ŽEMĖS ŪKĮ...

O ką nuveikėte jūs?

0 komentarai (-ų):

Blog Widget by LinkWithin