2008 m. liepos 29 d., antradienis

Byla No. Angelas

...arba Atvejo analizė

"Jūs manote, kad jūs žinote, kas yra ukrainietiška naktis? Ne, jūs nežinote, kas yra ukrainietiška naktis!", - rašė Gogolis savo veikale "Baubas".

Tai - pasakojimas apie studentą Chomą Brutą, kuris per ilgą ukrainietišką naktį, kurioje klaidžioja daugybė pabaisų ir vaiduoklių, patyrė tiek baimės ir siaubo, kad net išprotėjo.
Rusai meistriškai ekranizavo šį veikalą ir iki šiol filmas "Baubas" laikomas pirmuoju sovietiniu siaubo filmu.

Kažkas panašaus nutiko ir man, kai tikėjausi legvai ir neskausmingai papuošti metalinių cigarilių dėžutę angelišku Rafaelio šedevru. Dėklas iš Kalvarijų turgaus:


Be to, jau turėjau geros patirties su angelais, todėl maniau kad ir šįkart viskas eisis kaip iš pypkės.

Naivuolė! Aš jums sakau, tada aš dar nežinojau kas yra ukrainietiška naktis. Tas angelas buvo kažkoks velnių priėdęs ir iškamavo mane žiauriai.

Bloga lemiančios nuojautos šešėliai pradėjo slinkti dar iš vakaro, o jau paskui... ne, aš nežinau - ar galėjo būti blogiau, bet jūs paklausykit, (stengsiuos trumpai).

1. Dar man gruntuojant vieną dėžutę ji išsprūdo iš rankų ir atgulė ant angelo - tada dar - servetėlės. -> Teko restauruoti servetėlę, ir pripiešti raką, foną, ir kt sugadintas vietas. (Visada norėjau būti restrauratorė)

2. Priklijavus servetėlę ir pradėjus tapšnoti foną, kurio ten buvo laaaabai mažai, portcigaras nukrito ant žemės sumuštinio principu - veidu į purvą. -> Foną tapštonau tapšnojau kol visai nusitapšnojau, Visą servetėlę - foną uždažiau. Tiek to, galvoju, Rafaelis gal to nesužinos.

3. Na, dabar jau kraliaus eilė. Nukrakliavau. Ir čia aš visgi pastebėjau, kad vienok tas fonas (žr. nr 2) MAN NEPATINKA IR KAD JEIGU AŠ JĮ TAIP PALIKSIU JIS MANE NERVINS IR AŠ TO ANGELO NEKĘSIU JIS - ATATINKAMAI - MANĘS ir išviso, Vilnius - Kultūros sostinė 2009 o aš čia 6 qcm nesugebu nutapšnot????

4. Ir tada ... (kaip jau ir minėjau, intelektu niekad nepasižymėjau) aš, neurotinių konvulsijų apimta pradėjau vėl tapštnoti foną ant dar nenudžiūvusio krakliaus...

5. Krakliaus nervai neatlaikė ir jis pasakė: arba aš - arba akrilas.

6. As priėmiau iššūkį ir pasakiau: mums reikia remonto. ir pradėjau krapštyti nagu tą fona, kuris jau buvo nukrakliuotas.

7. HA!!! Jūs manote, kad žinote, kaip nukrapštyti krakeliažą? Jūs nė velnio nežinote, kaip nukrapštyti krakeliažą!!! Man teko pasiimti plaktuką, kuvaldą ir dar porą dailidės įrankių, kurių pavadinimų nežinau, bet kurių tikrai yra pirkti Senukuose. Reikėjo jėgos. Keista, aš galvojau, kad dėželė subyrės arba ji išsidaužys. Bet ji atlaikė. O štai mano nervai - kriko. Nes po tiekos darbo, aš atrodo ne artėjau, bet tik tolau nuo galutinio rezultato.

8. Dabar jau turėjau dėžutę - pusę - angelo veidas, o kita pusė - nudaužytas ex dekupažas.

9. Ir vėl pradėjau viską iš pradžių: pagrindas, fonas, krakeliūras... Sudėjau visus sluoksnius ir kai abi dėželės pusės susijungė kaip Šiaurės ir Pietų Korėja ir susiėjo kaip sesutės per kalnelį, aš , - jau nebeturėdama ko prarasti , - DAR KARTĄ, ją visą padengiau 2-u krakliaus žingsniu, 2 - ą kartą per abi dėžutės puses.

10. "IR RADOS STEBUKLAS!!! Visos šmėklos išlakiojo, o paliestas žiburys suskilo į nesuskaidomą gausybę žyburėlių, kurie, kaip krintančios iš dangaus žvaigždės nusileido nuo kalno žemyn, nušviesdamos visą šalį"
(Biliūnas, Laimės žibūrys).
Prieš mane gulėjo visiškai normalus eksperimentinis gaminys - portsigaras cigarilėms susidėti su velnių priėdusiu angelu:


Jau atrodo galėjau legviau atsikvėpti - bet bedarant pigmentą oro pūslė tik pliuuuurrrrpt ir išspjovė man šaukštą rudo pigmento ant to angeliško veidelio.

Ne, nu aš jį pasmaugt galėčiau - kiek jis man nervų sugadino. O pikčiausia, kad net ir nulupus jos pusę ir viską sutvarkius iki galo,... jis manau kad atrodo ne ką kitaip, nei buvo iki pokyčių valdymo.

Moralas: Tiesa, buvo įdomu išbandyti tokius dalykus kaip "perdaryti" - mergaitės, nemėginkite lupti krakeliažo nuo kartoninės dėžutės - nes jos tiesiog neliks. Medį, metalą galima. Be to, džiaugiuosi pabandžiusi sujungti du dekupažo gabaliukus, darytus skirtingu metu - į vieną visumą. Tai buvo įdomu.

Bet viso kito - nelinkiu niekam. Štai kodėl kalbu apie BYLĄ No. ANGELAS.

Beje, ką tik gavau telegramą:
Pasaulinė sveikatos apsaugos organizacija 1987 m. paskelbė gegužės 31-ąją Pasauline diena be tabako. Šią dieną visi rūkantieji skatinami bent vieną dieną nerūkyti. Visuomenė skatinama susipažinti su rūkymo žala ir pasauline tabako epidemija.

Tai aš ir manau, pavadinsiu šitą dėželę kaip nors fatališkai:

NERŪKYK ŽMOGAU. KITAIP TAVO GERIAUSIAS DRAUGAS BUS TAVO ANGELAS SARGAS.

Amen!

0 komentarai (-ų):

Blog Widget by LinkWithin