2009 m. vasario 21 d., šeštadienis

Aš ir mano kablys: konkurso rezultatai

Šiandien baigėsi konkursas "Aš ir mano kablys", kurio rezultatus dabar ir skelbsime. Kai ką išgąsdino konkurso pavadinimas, o kai ką - pralinksmino. Bet labiausiai, mano manymu šis konkursas pradžiugino kiosko lankytojus, už ką labiausiai ir dėkoju visoms dalyvėms! O skaitytojams spaudžiu ranką ir merkiu akį - be jūsų balsų mes niekada nežinotume, koks kablys labiausiai kabina rankdarbių fėjas. Gal kas nori rašyti apie tai kursinį?

O dabar pereikime prie rezultatų ir pristatykime konkursantes:

1. Upės perlų paviliota. Autorė - Neringa iš "Draugams"

Šis kablys nesulaukė balsų, bet Neringa, nepamiršk, kad Tau atitenka ir dalis Agnės simpatijų, kuri pasakė: "Visi kabliai vienaip ar kitaip yra nuostabūs. Bet, tačiau, taigi... Penkias antrąsias vietas skiriu šiems darbams (išvardinti Mikos sudaryta tvarka): 1, 2, 3, 5, 6...."

2. Lydekai paliepus. Autorė - Kliukva

Už šitą kablį balsavo:
- Medula
- Lileta

3. Mičiurinas to nesapnavo. Autorė - Žaneta iš Tiesiog Aš

Už balbatuojančius pomidorus balsavo sujaudintos:
- Kliukva,
- Ilona,
- Rasuolė,
- mama,
- vaivaj,
- kristinamagic,
- laisve,
- Deimantė,

4. Vizualizacija, ji man geriausia... Autorė - Ilona iš In Studija


Už vizualizaciją pasisakė:
- solmal
- Agnė
- Guolly

5. Masto ekonomija mano namuose. Autorė Janina Sunklodienė.

Jos masto ekonomija užkabino nuolatinę kiosko lankytoją Haliną.

6. Išgraužk jei gali! Autorė Medula.

Obuolys ankstyvas, mūsų kolektyvo! Kolektyvas išvardintas sąrašu:
- Bruknius,
- Bea,
- Edita.

Suskaičiavus visus balsus,
prizas atitenka...
(būgnai ir fanfaros)
ATITENKA PRIZAS
(salėje sujudimas)
prizas atitenka:


pomidorams,
kurių pavadinimą sėklų krautuvėje
Kalvarijų g.
galėtų ištarti tik rausdama dama!
Sveikiname Žanetą, kuriai atitenka prizas,
esantis vienoje iš šitų dėžučių:

Kadangi (žiūriu į kalendorių) mes su Žaneta planavome susitikti vasario 23 d., tai bus puiki proga įteikti prizą. Kas yra prizas, tegu pasako pati Žaneta - o kol kas tegu tai būna siurprizas ir jai!

9 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Mika, o galima, galima tų nedorovingų pomidorų sėklų užsisakyti iš Žanetos? Tu jos paklausk prizą duodama... turiu močiutę sodininkaujančią 35 metus, labai jau noriu veidą pamatyti kai tokias sėklas pasėjus pamatys kas išaugs =D

Anonimiškas rašė...

Oj, ir man Mika! As irgi TOKIU noriu :-)

Lileta rašė...

Jetau ...kaip pasimečiau ...:)
DIDELIS DIDELIS AČIŪ VISIEMS BALSAVUSIEMS UŽ MANO PIMPALINIUS :)
Taip ,taip ,planavom su MIKA susitikt ,įdėsiu po keletą sėklų medulai ir kliukvai .Tie pimpaliukai idomus dar tuom ,kad pomidore mažai sėklų , o uždera jie labai gausiai .Tai jei kam išdygs , o kam netyčia neišdygtų ,tai palaikysim ryšį ir viestiek tom sėklom apsidalinsim .
Paruošiu reportažiuką ,gal dar kokių užsinorėsit :)))

Vaivaj rašė...

Aš tai užsisakysiu jei ne sėklų, tai bent vieną daigą.

Žaneta, sveikinu :-)

Lileta rašė...

Ačiū ,Vaiva :)

Agnė rašė...

Dideliausi sveikinimai nugalėtojai. Tie pomidorai fantastiški :D Norėčiau ir aš jų, bet kad šiltnamio neturim, mūsų sodas tik už 150 km...

Anonimiškas rašė...

Sveikinu Žanetą, linkiu gero derliaus. Aš irgi auginu tokius pomidorus, bet siųsti į rankdarbių konkursą- tiek mano fantazija nesiekia. Tarp kitko- vyras jų nevalgo...

Edita rašė...

Savigarba neleidžia :DDDDDDDD

mika rašė...

Ne, čia turbūt iš solidarumo :)))

Blog Widget by LinkWithin