2009 m. vasario 23 d., pirmadienis

Prizas

Papildyta 2009-02-24: prizą galite pamatyti čia


Šiandien susitikau su konkurso "Aš ir mano kablys" laimėtoja Žaneta, kuriai perdaviau prizą-siurprizą ir su kuria maloniai išgėrėme kavos. Taip pat paėmiau iš jos sėklų toms, kurios prašė (Kliukvai ir Medulai). Vaiva, tau Žaneta perduos jas asmeniškai.

- O tu jau pradėjai skrep-bukinti?, - klausia manęs Žaneta, kuri stebi mano kūrybinį kelią per blogspotą.

Oficialiai dar nepradėjau, nors... pastebiu, kad kanceliarinėse jau kilnoju visokius skylamušius ir glostau žakardinius popieriukus. Čia gal sakau jau simptomai? Jei taip, tai ši atvirutė konkurso laimėtojai Žanetai greičiausiai žymi šio ateinančio pamišimo pradžią :)

O dėl pomidorų...
Žanka jau audžia mintį dėl kito konkurso :)
Sekite reklamą!

6 komentarai (-ų):

Vaivaj rašė...

Jei tai bus pomidorinis konkursas, gal pagaliau prisruošiu ir aš sudalyvauti :-)

Mika,
o skrebukas yra gerai, ypač pramaišom su dekupažu :-)

Lileta rašė...

O ,geras,kaip fainai :)

Merginos ,kas gavot ar dar gausit "pimpaliukų " ,jei jie užaugs ir turėsit galimybę juos nufotografuoti ,darysim DIDŽIAUSIO PIMPIDORO konkursą .Kaip manot ?

Ilona rašė...

Mano gerai... Skelbk ir dalyvausim. :)

P.S. O be atvirutės daugiau nieko nebus? Net saldainių?

mika rašė...

Aš irgi už tokį konkursą. Buvo, buvo prie atvirutės ir prizas, bet Žanka kažkokdėl jo nerodo :)

Lileta rašė...

Parodysiu butinai ,labai laiko neturiu ...

medula rašė...

Aš už pimpal-pomidorių konkursą =] O, Žaneta, pagailėk mūsų smalsuolių.. gi prizą parodyk ;] Arba jei neturi laiko, tegu prizo ir konkurso autorė gal parodo?.... gi SMALSUUUU..

Blog Widget by LinkWithin