2009 m. vasario 14 d., šeštadienis

Kobinys 2: balsavimas prasideda!

Šiandien prasideda konkurso "Kobinys 2" balsavimas!

Konkurse dalyvauja šešios dalyvės. Kadangi konkurso tema - "Aš ir mano kablys" - laisva, visos paraiškos konkursui - absoliučiai originalios. Bravo dalyvėms!

Balsavimo sąlygos:

1. Už patikusį "kablį" balsuojama komentarais - palikite trumpą komentarą, kurį kablį ir kodėl renkatės. Kriterijai? Juos nustatote jūs, skaitytojai!

2. Užskaitomi tik vardiniai balsai - t.y. "anoniminiai" nesiskaito (išimtį darau tik Liaudanskiui), nors praeitą balsavimą tokių ir nebuvo. Todėl, merginos-konkursantės, visą savaitę turite gražaus laiko, nepraleiskite jos veltui - išsitraukite apdulkėjusias adresų knygutes, pereikite savo telefono kontaktų sąrašą, klasiokus, kursiokus ir kambariokus, susisiekite su savo ketvirtos eilės pussere, kuri dabar gyvena kur nors prie Manhaimo. Tegu ji dabar palaiko savo giminę! Galų gale - prisimenate, kai kolegos jūsų prašė balsuoti už jų atžalos nuotrauką kokiame nors www? Dabar jų eilė :)

3. Merginos-konkursantės, jūs irgi galite balsuoti, kaip ir visi kiti skaitytojai, atiduodamos VIENĄ savo balsą už savo arba už savo konkurentės paraišką.

4. Balsuojama iki vasario 20 d. 24 valandos (t.y. brėkštant šeštadienio rytui).

5. Kas bus, jeigu tam momentui dvi paraiškos surinks vienodą skaičių balsų? Galvojau apie tai. Tokiu atveju laimės ta konkursantė, kuri PIRMOJI sulauks vieno, jos naudai visą balsavimą nulėmusio balso. Bus užskaitomas VIENAS tik VIENAS - pirmasis balsas, pasirodęs po vasario 20 d. 24 val. kuris vienai iš dviejų (o gal - trijų ar daugiau konkursančių?) bus lemiamas. Visi kiti vėliau pasirodę balsai nebus skaičiuojami. Galioja blogo valandų rodmenys.

6. Konkurso nestebi prazwuoterhouzkūpers, bet jame vis viena negali dalyvauti Kiosko darbuotojai, jų šeimų nariai ir artimieji bei asmenys, kurių sąsajos su konkurso Skelbėju kelia pagrįstų įtarimų dėl tų asmenų vertinimo nešališkumo.

Jungiame mašiną!

1. Upės perlų paviliota


Kažkodėl man kablys visų pirma asocijuojasi su auskarų kabliukais... turbūt todėl, kad esu nepagydomai susirgusi auskarų kūrimo liga. O čia dar ne tik kablys yra, dar ir 40 perliukų upinių (per abu auskarus) kabo! Taip sakant 2 viename :) P.S. Šiuos auskarus jau rodžiau internete, bet kadangi žiuri jau įvertino labai teigiamai, tai siunčiu konkursui :D
(mk: bent porą reikėjo palikti marių undinėms:)

2. Lydekai paliepus

Gerbiama konkurso komisija!
Norėčiau dalyvauti Jūsų organizuojamame konkurse "Mano gyvenimo kablys". Šį kablį pagavau ankstyvojoje vaikystėje, kai mano tėtis prašydavo atpainioti susisukusią "zilką". Iš tikrųjų, buvau ne kartą įsidūrusi kokį kablį į pirštą.


O gal šis hobis netinka rankdarbių konkursui? Drįstu nesutikti - ramina geriau, nei mezgimas, rezultatą žinai dar mažiau nei dekupaže, fizinis krūvis irkluojant didesnis, nei veliant bet kokį veltinį, o ir kabliuką pririšti - ne kryželiu siuvinėti, žuvis protinga ir jai geroji ir blogoji pusė vienodai matoma - neišdursi.
(mk: žvejyba - kaip rankdarbis? Bandau įsivaizduoti vyrų reakciją, kai jie sužino, kad kabliukų ir blizgių galima įsigyti randarbių parduotuvėse, šalia vilnos ar kraklių)

3. Mičiurinas to nesapnavo.

KABLYS didelis, galbūt net trišakis. UŽKABLIAVO prieš kokius 7 metus. Atėjus sezonui -KABO KABIKAS, TUPI TUPIKAS. Namiškiai KABINĖJASI, kiek dar jų prisiKABLIUOSIU. Paprasčiau tariant : KABLYS - įvairių veislių pomidorai. KABIKAI - pomidorai. TUPIKAS- aš, kai laukiu rezultatų. Ir, sutikit, nuotraukoje jie KABO ir kaip gražiai :) Ir kadangi konkursas prasidės Valentino dieną, tai būtent šiuos KABIKUS jums ir noriu parodyti. Veislės pavadinimas konkurso rengėjai žinomas, susidomėjus, prašom teirautis jos.


(mk: nepatingėjau pasiteirauti. Ir gavau atsakymą, kurio nutylėti tikrai neįmanoma:
"Fotografavau juos Palangoje, kai atostogavom, mes ten nuomojom namą su sodu ir ten buvo šiltnamis. Paklausiau šeimininkės, kas čia per veislė, sako - nežinau, mes vadinam PIMPALINIAIS :) Aš vieną nušvilpiau sėklai ( jetau, kaip skamba :), tiesa jis dar buvo nesunokęs, už tai ir nuotraukoje jie dar žali, sunokinau namie, pavasarį pasisėsiu ir vasarą jau turesiu savo tokių :) Paskui POMIDORŲ temoje, pasiskelbiau, gal kas žino, kas čia per veislė, kažkas atsiuntė vienos veisėjos ir žinovės svetainės adresą ir radau, jie vadinasi - nepatikėsite - PENIS. Pamaniau, jei jau baigiasi konkursas Valentino diena, tai gal nuotrauka tiks :)))) Jei ne, tai nesupyksiu. "
mk: Aš daugmaž įsivaizduoju, ką apie šią rūšį pasakytų Mičiurinas. Man tik įdomu, ką apie tai pasakytų Darvinas?)
4. Vizualizacija, ji man geriausia...


Gal tai manyje, o gal šalia manęs... Aš nežinau... Kai vakare negaliu užmerkti akių, nes galva pilna idėjų ir minčių, kaip tai įgyvendinti... Kas tai? Kablys, kuris traukia ar buldozeris, kuris stumia aš negaliu atsakyti... Žinau tik viena, tai svajonė. Svajonė turėti mažas (gal net ir dideles) dirbtuves, kuriose tokios kaip jūs (kurios kuria) ir aš galėtume linksmai kalbėti apie paprastus ir genialius dalykus, gertume arbatą, kurtume ir įgyvendintume ne tik savo, bet ir kitų svajones.
(mk: viskas prasideda nuo vizualizacijos. O tada jau mintis materializuojasi. Efektas stipresnis masiniuose seansuose. Suprask - laukiam kvietimo:)

5. Masto ekonomija mano namuose

Sveika, labai džiaugiuosi, atradusi Tavo kioską, apsilankau, kai tik turiu galimybę. (...) Nutariau sudalyvaut konkurse "Kobinys". Siunčiu nuotraukėlę, kurios komentuoti nelabai yra ką, žodžiu- užsikabliavau!

(mk: paprastai žmonės turi namie tokias tapkutes, kurias tik svečiams duoda. O čia - visa vardinė pakabų kolekcija. Tai jeigu koridoriuje taip, kas tuomet dedasi virtuvėje? Ne, ne, tik ne dabar - pasiliekam kitam konkursui)

6. Išgraužk jei gali!


Negaliu meluoti, tikrasis mano kablys nėra konkreti rankdarbių rūšis. O ir rankdarbių pasaulį atradau neseniai. Bet labai masino konkursas ir teko suktis iš padėties.Tikrąjį kablį akylesni atras obuolio viduje... bet iš profesinių atliekų irgi galima rankdarbiaujant sukurti ką nors visiškai nepraktiško, nereikalingo buityje... bet tokio mielo širdžiai. Pristatau: obuolys. Iš likučių. Stengtasi atkurti kuo natūralesnį, apsiskaičiuota su dydžiu. Tas juodas gyvūnas greta ant akmens yra ne mano rankų darbo, gavau dovanų. Mintis (pasirinkite): arba obuoliu susigrožėjęs ir atsisakęs jį griaužti kirminas, arba aliuzija į rojaus žaltį, tik mažą, pajuodusį ir pasenusį.

(mk: dar pora mėnesių ir reikės skelbti konkurą "aš ir mano žemės ūkis" Bet man vis viena įdomu, kokia proga gaunama dovanų kirmėlių? Dovanotojas su fantazija:))

26 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

WAWWW!!!!!! Mika, uz ka balsuoti????? Labai suprantu pomidoru augintoja, bet obuolis mane pritrenke! Galima ir vienam ir kitam atiduoti po balsa? Padaryk isimti, prasau!!!! (galu gale, as juk 2 in 1, gal galima kas as prabalsuociau uz pomidorus, o Bruknius - uz obuoli? :-) )

mika rašė...

O tikrai gera mintis: moterys, kurios laukiasi turi du balsus! (bet darom ir čia sąlygą, kad papildomai jos gauna tik vieną balsą - nežiūrint to, ko laukiasi - ar dvynukų ar aštuntuko, ok?) Balsuok Kliukva :)

Anonimiškas rašė...

Ok! Super! As, Kliukva, balsuoju uz pomidorus. Todel kad tai yra nerealu. As, pvz, irgi visus imanomus fikusus noreciau auginti. Mano pilvo gyventojas, Bruknius, balsuoja uz obuoli! Komentaru nedave :-)

medula rašė...

"Rimtiems santykiams ir bendram gyvenimui sukurti susipažinsiu su moterimi, mokančia valyti žuvį, kasti sliekus, skiriančią blizgių rūšis ir turinčia motorinę veltį. Valties nuotrauka BŪTINA!" =]

Už moterį-žvejienę. Vienareikšmiškai. Kablių Marsas jai ranka pasiekiamas =]]]] Tik galėjo nuotrauką su laimikiu atsiųsti, dar didesnis išdidumas suimtų :)

Ilona rašė...

jooooo... hmmmm.. tai čia ... aha. Nu ...tai kaip apsispręst???? Iš proto galima išeit. pomidoras obuolys pomodoras obuolys, o gal meškerė??? einu įkalsiu uspakajoncų......

tai žodžiu už peniškos formos peniškai atsipalaidavusiai kabančius pomidorus...

bea rašė...

sudėtingas labai pasirinkimas. aš ilgokai mąsčiau, o tada pasikviečiau į pagalbą atžalas. vienbalsiai atiduodu balsą už OBUOLĮ. nuostabaus grožio, tiesiog tobulas vaisius, patraukit kirmėlę dėl dievo šalin, kad neįkastų :)

Vaivaj rašė...

mhm, pirmiausia sužavėjo žvejė, tada pomidorienė, o tada obouliukas... Aš dar nežinau...

Ar yra balsuotojmas skirtas amžiaus cenzas? Nuo kelių iki kelių?

mika rašė...

Kai tik pradeda želti barzda.
Visos barzdos.

Vaivaj rašė...

mhm, vadinasi, Žygis dar negali dalyvauti...

mika rašė...

Užtat gali Romas :)

Vaivaj rašė...

Nu tas tiesa :-)

Bet aš niekaip negaliu apsispręsti...

Mika, o jei Žygis pats parašys, a?
Pažadu neįtakoti...

rasuole rašė...

Balsuoju už pomidorus. Ir tekstas šmaikštus, ir užsiėmimas nelengvas - daug darbo ir rezultatai ne taip greitai.

Edita rašė...

atgavau kvapą...tai aš už obuolį!!! ba neįsivaizduoju kaip čia tokį padaryt reik ir tatai man - mistikų mistika :/

Lileta rašė...

Aš už žvejybą ! Nes kartais ir pati pakabu prie ežerų :)

Anonimiškas rašė...

Balsuoju už pomidorus. Prijaučiu. Mane irgi kabina. Ne dėl veislės pavadinimo visai. Kas pavasarį baladojas many žemdirbių nerimas, sako: "jau laikas sėti..." O paskui deduosi, kad raviu, bet iš tikrųjų sveikinuosi su protėvių vėlėm, pamirštais dievais ir pati sau pavydžiu...

Vaivaj rašė...

Apsisprendžiau... sunkiai, bet...

Tegyvuoji pimpiniai pomidorai :-)

Agnė rašė...

Mika, galiu rašyti ilgą tekstą? Jis man pasirašė labai ilgas...2444 ženklai su tarpais... Pradėjau rašyti worde, kad nuotraukos matytųsi, tai ir išsitęsė...

mika rašė...

Agne, tai rašyk sau ramiai be streso į wordą ir atsiųsk man į kioską: mikoskioskas@gmail.com, jeigu ką įdėsim kaip guest postą :)
Laukiu:)

Anonimiškas rašė...

cha :))
pačioj pradžių pradžioj buvau nusprendus nebalsuot, nes tiesą sakant- manęs neužkabino nei vienas 'kobinys'...
ale dabar paskaičiau mamos komentarą ir negaliu likt abejinga :)))
nu taip patiko tas visas pasakymas, kad jungiuos ir solidarizuojuos ir tebūnie pimpaliniai pomidorai.
(dėl aiškumos- nič nieko neišmanau žemės ūkyje, kiek tik begali neišmanyti lietuvis miesčionis, nors širdy esu gryna kaimietė :))) )

Anonimiškas rašė...

Chm... iš pradžių užkabino obuolys, bet jo viduje... bendrovės ir kiti nemalonumai... gal kažką ir kabina, mane bent šiuo metu - nea... (bandau neatitrūkti nuo konkurso temos ;) ).
Tad savo balselį atiduodu Nr.4 - vizualizacijoms... puikiai suprantu tą nemigo nuotaiką ir baisiai pažįstamas įvairiarūšių rankdarbių margumyno vaizdelis, kurį taip norėtųsi patyrinėti iš arčiau... :)

Anonimiškas rašė...

aš tai už pakabas, dėl dekoruotų vienetų kiekio :))))

Agnė rašė...

Na, reikia ir man atiduoti savo balsą vienam kabliukui. Norėčiau parašyti apie kiekvieną darbą, nes minčių labai daug, bet tada jūs skaitytumėt, skaitytumėt...
Deja, taip jau aplinkybės susiklostė, kad vis neprisiruošiau išsiųsti nuotraukos. O paskutinę dieną kažkam troleibuse (o gal autobuse?) prisireikė mano piniginės. Žinau, jūs pasakysit, kad nereikėjo joje viską nešiotis. Teoriškai aš tai puikiai žinau ir kitiems galiu patarti, o praktiškai... daug daug rūpesčių... Tą dieną tikrai nebuvo nuotaikos ir visai pamiršau apie šį konkursą... Ech...
Visi kabliai vienaip ar kitaip yra nuostabūs. Bet, tačiau, taigi... Penkias antrąsias vietas skiriu šiems darbams (išvardinti Mikos sudaryta tvarka): 1, 2, 3, 5, 6. O garbinga pirmoji vieta ir mano balsas atitenka mūzų palytėtajai, svajotojai, idėjų ganytojai numeris 4. Šio kablio autorė įrodė, kad devyni amatai, dešimtas... ne, ne badas, o kambariukas-dirbtuvės. To nuoširdžiausiai linkiu. Kad mūzoms daugiau erdvės būtų, kad idėjos geriau vešėtų...

mika rašė...

Super, Agne, labai gražus ir dosnus komentaras!

Danguolė rašė...

Prajuokino pomidorai, nustebino pakabų kiekis, obuolio grožis, auskariukai irgi nuostabūs, stebiuosi žvejų (ir ne tik moterų) sugebėjimu išsėdėti prie plūdės, aš taip ramiai ilgą laiką tik į įvairiaspalvį internetą galiu spoksoti, bet balsą atiduodu vizualizacjai - labai jau artima kai idėjų tiek daug, laiko tiek maža, o norisi visko ir geriausiai iš karto, rodos gerai būtų jei dar viena pora rankų išdygtų :)

Anonimiškas rašė...

as uz pomidorus smaikstu originalu ir skanu butu gerai jeigu augtu per valentino diena

Deimantė rašė...

As vienareiksmiskai uz pomidoriukus!Labai labai , tokie :)

Blog Widget by LinkWithin