2008 m. gruodžio 19 d., penktadienis

Leliumai: kalėda. 6 dalis

Dar viena nesąmonių idėja. Ilgai svarsčiau, ar dėti šią temą, bet nugalėjo ekologija. Tegu, pagalvojau. Aš tik siūlau idėją, o ar jūs ją panaudosite ir kaip - tai jau jūsų fantazijos reikalas.

Siūlau pasigaminti pres papjė (pranc. press papier - popieriaus prispaudiklis, skirtas tam, kad pro atidarytus žiemą langus vėjas įskridęs neišnešiotų notaro pasirašytų popierių po visą rajoną).

Tam reikės:
- Preilos
- baltų akrilinių dažų (įtariu tinka ir guašas)
- raudono guašo

Nuvažiuojam į Preilą ir prisirenkam akmenų. Kiek teko keliauti po Kroatiją, tokių akmenų, kaip Preiloj, - kurie panašūs į suplotą stručio kiaušinį,- neteko matyti.


Nudažom akmenis baltai, o raudonai nupiešiam ką nors. Ir ant akmenų auga medžiai :


O čia man tokia truputį Šiaurės Korėja:

O čia jau Neringa:


O jeigu nemokam piešti, tiesiog imam kaspinėlį nuo eglutės niekam nematant ir perrišam objektą:

Kur dėti? Galima prispausti popierius, kad juos vėjas po ofisą neišnešiotų. Galima prispausti ką tik praimtų servetėlių poką. Galima užrašyti svečio vardą ir panaudoti kaip vardinę kortelę išsodinant svečius. Fantazijos neribojam - KALĖDA!

19 komentarai (-ų):

Agnė rašė...

Mika, Mika, ar galima tokiais kiekiais idėjas kelti... Jas peržiūrėjus man dar antra tiek savų kilo... O laiko iki Kalėdų vis mažiau... Šakas paliksiu Velykoms (nors ir neturiu šuns, bet per Velykas man reikia išsprogusių šakų), eglė jau stovi balkone ir laukia Kūčių dienos, kai galės ateiti į kambarį. Bet kai kurios smulkmenėlės sudomino, pasinaudosiu idėjomis, kurios kilo, bežiurint tavo vaizdus :) Ačiū :)

medula rašė...

Mika =] tokius akmenėlius su palinkėjimais galima žmonėms vietoj atviruko dovanoti!! Viešinu idėjos pernaudojimo idėją ;]

o jeigu dar maišelį tokių akmenukų... =]

mika rašė...

To Agne: savo šakos tyčia nemerkiau į vandenį, kad ta man nepadovanotų kokio stebuklo - kaip toj dainoj:
kalėdų ryyyyytą
rožė suuuužyyydo,
lėliu kalėda,
kalėda!

Agne, gi naudokis į sveikatą - o dar geriau, atsiųsk mikoskioskas@gmail.com ką sugalvojai pavarčius kioską - turim gi tokią rubriką "el kiosko inspirado" :))

To medula: su palinkėjimais čia gera idėja irgi. O dėl dovanojimo akmenėlių - nežinau, ar nėra kokio tai prietaro - na žinai, kaip dovanoti aštrius daiktus ar pan.? Man kažkodėl vis frazeologizmas išlenda "akmuo užanty", nors.... iš kitos pusės "darbymety ir akmuo kruta"?...

Vaivaj rašė...

Ir dar kaip kruta, Mikut. Žinai, pastaruoju metu tavo kioskelis mane labai ramina ir džiugina ;-)
Ačiū tau ;-)

mika rašė...

Kioskas zvimbia!

Anonimiškas rašė...

Mika, šiandien man draugė sako, žinai radau tokią fainą kiosko nuorodą tavo bloge... Tai daba skaitau ir skaitau, kievieną dieną tikrinu...
Nu žinai, pavydžiu... Nes mano blogo spėju niekas nežiūrinėja kiekvieną dieną :P

Anonimiškas rašė...

Tai va, aš irgi dabar kiekvieną dieną tikrinu...
Leliumai!!!!

mika rašė...

Aš tikiuosi jūs mane išleisit kalėdinių atostogų, sadūto tūto?

Anonimiškas rašė...

hahaha pati prisiprašei :P

medula rašė...

Ilona, kodel gi niekas, as saziningai kasdien patikrinu visus blogus: Mikos, tavo ir Vaivos =] padusauju, pakikenu, pasigroziu...
Tai va, nenusivertinkit =]

Vaivaj rašė...

Aišku, čia labai į temą Mikos kioske, bet...
bet ir aš sąžinigai pasižiūriu visus mėgstamus blogus, Ilona, tavo, beje, taip pat ;-)

mika rašė...

Reiktų apsikabinti.

Ilona rašė...

Visai ne į temą :D Aš gi nepykstu :P Hugs hugs :D

Agnė rašė...

Mika, bet juk Kalėdų rytą ir turi rožė pražysti. Na, tiksliau tai ne rožė, bet obels šakelė pumpurus turi išskleisti. Tik nepamenu, kada ją reikia nuskinti ir pamerkti (gal vakarą prieš 1 advento sekmadieni?) Ir nepamenu, kas būna, jei išsprogsta: ar noras išsipildo, ar mergina tais metais išteka. Taip kad turi ta šakelė susprogti...

mika rašė...

Gali būti - aš tik manau, kad etnografiškai tautosakiškai žiūrint tai yra graži metafora: nuo Kaldėdų naktis pradeda trumpėti, saulė pasirodo ir šviečia vis ilgiau - todėl ir sakoma "rožė pražydo"? Saulė = rožė? Nesu tikra.

Lileta rašė...

"Kalėdų rytą SAULĖ pražydo... "
Panašu ,kad pas mane pražys orchidėja:))
Vėl puiki idėja su akmenukais .VĖL !!!
:)))
Laukiu sekančio reportažo :)
(gaila ,kad čia negalima įkelti šypsenėlių ,geriau matytusi emocijos)

mika rašė...

Greičiau tos Kalėdos...

princese rašė...

man patiko akmenukai. Šauni idėja. Panaudosiu vardo kortelėms ant šventinio Kalėdinio stalo.

mika rašė...

Nugi puikumėlis - būtinai kai pagaminsi, atsiųsk nuotraukas ir pasigirk visiems - turim čia tokią rubriką "el ciosko inspirado" - kur siųsti ar žinosi ar pasakyt?

:)

Blog Widget by LinkWithin