2009 m. gruodžio 14 d., pirmadienis

Dar pora eksponatų mugei

Šios dėžutės keliaus tiesiai ant prekystalių mugėje, vyksiančioje gruodžio 19 d. Štainerio gydomosios pedagogikos centre.

Labai lauksime visų jūsų mugėje! Iki pasimatymo šeštadienį!

13 komentarai (-ų):

Vaivaj rašė...

Įtariu, viename bendrai žinomame interjere jos būtų tiesiog nuostabios.

mika rašė...

Aha, bet jinai jau turi tokią, panašią :)

Vaivaj rašė...

Tai aš ir galvoju, kad jai labai į kolekciją tiktų.

medula rašė...

Ne!!!!!!! NEEEE!!! Perku, keičiu, vagiu - man tokios reikia! Mano kavos indas liūdi ir nesidaugina..
jei bogu užpulsiu grūzoviką su šitom dėžutėm ir mugės viena iš jų nepasieks.
Dielajem stavki, gospoda. dielajem, tskazat', stavki.

mika rašė...

Nu kas čia dabar per Sopranų slengas?

Medula, ateik kai žmogus į mugę ir nusipirksi ir tuo pačiu darželį paremsi. Juk tokia ir yra mugės idėja...

mika rašė...

Tai ką jau ten laikysi?
Gabalinį cukrų?

medula rašė...

aš tau ką, baksioras? ar paprygunja? kaip aš per armiją išbadėjusių kalėdotojų prasibrausiu iki dėžučių? geriau jau aš tą darže;į (rūtų žaliųųų..) iš anksto paremsiu, išankstinės premjeros metu taip sakant.
O tai žinant tave dar aukcioną padarysi :(
Būtų dėžutė, turinys atsiras. Manau sausainius arba palmių cukraus gabalus.

Vaivaj rašė...

Jinai ten savo broškes laikys. Žinai, galvoju, kad gal aš nupirksiu tas dėžutes... Tu vis tiek vėliau tik gali atvažiuoti šeštadienį B-)

medula rašė...

Vaiva, o paskui man parduosi? Nu spekuliante... :)

Vaivaj rašė...

Nea, aš tave į svečius pasikviesiu į jas pažiūrėti B-)

mika rašė...

Reikia kelti kainas...

Vaivaj rašė...

Mika, nekelk, paskui nežinosi, ką su pinigais daryti...
Viską atiduodit, ar ir sau pasilkiti :-)

mika rašė...

Nu jūs man turgaus negadinkit - jeigu kyla paklausta, reiškia turi kilt ir kaina. Ir jokių man čia elastingumų!!!

Blog Widget by LinkWithin