2009 m. spalio 7 d., trečiadienis

Komodos su herbariumais

Retai tenka išvysti dekupažintą baldą, kuris patiktų - visokios gėlytės, drugeliai, angeliukai įdomiai atrodo tik pirmąją savaitę. Vėliau nusibosta. Be to, dažniausiai tai būna per maži motyvai tokiai "dėžutei" kaip baldas. Žodžiu, visuma retai būna verta ilgalaikio pasigėrėjimo.

Bet internete radau labai įdomių pavyzdžių - komodos, dekoruotos herbariumų paveikslėliais! Iš pavyzdžių gausos darau išvadą, kad tai - naujas trendas.

Šaltinis: poppytalk

Ši idėja man pasirodė labai šviežia. Tereikia tik popieriaus lakštų su augalų motyvais ir puikios komodos papuoš jūsų namus!






Šaltinis: Apartmenttherapy
Labai gražu. Gaila tik, kad mes neturime tokio gražaus popieriaus Lietuvoje. Bet tikiu, kad viena kita darbšti dekupažininkė sumaniai pasinaudos šia idėja!

Dekupažinau ir aš savo komodą. Bet apie tai - kitą kartą!

8 komentarai (-ų):

Vaivaj rašė...

Taip ir nujaučiau, kad jau į baldus įsisukai ;-)

mika rašė...

Žinok, Vaiva, tas konkursas buvo tikras išsigelbėjimas :)

Ilona rašė...

Aš jau įsivaizduoju kiek minčių kils Bitei.... Ji gi augalų džiovinimo meistrė.

mika rašė...

Jo... Bitė tikrai sukurtų šedevrą ir dar su gyvais augalais!!!

Anonimiškas rašė...

ooo. terčioji - love love :)

mika rašė...

O man gal pirmoji spintutė gražiausia? Labai primena tokį senobinį biologijos kabinetą. O biologija man labai patiko :)

Sandrabilo889 rašė...

Visos komodos labai dailios, bet man pirmoji tai labiausiai patiko. Apskritai dekupažas man labai gražu. Šaunuolė Jūs. :)

Ieva rašė...

Tai kad labai nesunku tokius baldus pačiam pasidaryti. Pakanka įsigyti bet kokią sendinto tipo komodą, Alliexpresse pilna įvairiausių tokio tipo lipdukų, tad nereiks ir dažyti. Nusibos - visada perklijuoti galima.

Blog Widget by LinkWithin