2009 m. rugsėjo 22 d., antradienis

Kaip Minerva Aleksote tapatybės ieškojo

Dar viena įdomi istorija, kurią atsiuntė sendaikčių turgaus mylėtoja MinervaMinervos blog'o:

"Kadangi gyvenu tarp karo ir taikos, tarp mokslo ir kvepalų, galiausiai kyla klausimas, kas iš tiesų yra Minerva? Taip besiblaškydama tapatybės paieškų klystkeliuose nusprendžiau tapatybės paieškoti ir sendaikčių turguje - kad iš mažų detalių surinkčiau savo pasaulio paveikslą. Maža kas - gal ims ir pasiseks. Taip vieną savaitgalio rytą patraukiau į Aleksoto turgų, kur, kiek buvau girdėjusi, ne tik kačiukus bei triušiukus parduoda, bet ir visokių senų lobių, o gal net ir savąją tapatybę galima atrasti.

Pirmoji mano tapatybės detalė buvo žalvarinė didžiaakė pelėda, pirkta iš labai šnekios moteriškaitės, vietoje pelėdos bandžiusios visai neintelektualius varinius povus įsiūlyti. Na, kam man tie povai, jeigu vos pamačius šią išminties paukštę sužibo akys - tobulas nuolat išmėtomų mokslinių popierių prispaudėjas! O ir Minervos paukštis - kas be ko. Taip sumokėjusi 20 Lt laimingai įsigijau pirmąją tapatybės detalę, kuri dabar ištikimai tarnauja kasdieninėje mano veikloje ir piktai spokso, kai darbus "ne į temą" darau.

Antroji detalė mane surado pati - dairantis senų kvepalų buteliukų akis užkliuvo už varinio "neaiškios paskirties daikto", pasak jauno pardavėjo. Cha, man, kaip ir visiems, gyvenusiems anoje santvarkoje, ir mačiusiems skalbimo mašinas "Ryga" paskirtis yra visai akivaizdi, taigi, mintyse nuskambėjus frazei "aš moteris, o ne skalbimo mašina" tapo akivaizdu - man reikia šios tapatybės detalės! Ir taip už 10 Lt mano namuose apsigyveno modernios moters, turinčios automatinę skalbimo mašiną ir galinčios užsiiminėti moksline veikla, vizija, kažkodėl labai prajuokinusi mano mamą.
Tarp visokio sendaiktiško šlamštelio, kur pardavėjai pardavinėja išmetimui skirtus daiktus, užmačiau perlus. Perlais šiais laikais nieko nenustebinsi, tačiau šie perlai suverti dar ant vaškuotos virvelės, tarpai tarp jų - patys paprasčiausi mazgeliai, o puikiai išsilaikęs užsegimas išsaugojo visas tris žalsvas akutes, kurių spalva atitinka mano smaragdinių auskarų, pirktų už man labai svarbią mokslinę premiją, spalvą. Mano daiktas. Paėmiau į rankas ir supratau, kad nebepaleisiu. Į dėžes suverstą šlamštelį pardavinėjo itin grubi moteriškė, kuri, paklausta apie kainą, numojo ranka - "duok kokį piataką ir užteks". Namuose atsargiai nuvalius perlus nusišypsojau - pardavėja suklydo: už "piataką" aš įsigijau ne neaiškaus amžiaus bižuterinius perlus, o savo tapatybės dalį, dabar lydinčią mane viešo kalbėjimo metu. Viskas, kas šiandien atrodo nauja, yra naujai atrasta sena - bet kuris socialinių mokslų atstovas patvirtins tą patį, taigi, nuvalytieji seni perlai yra mano modernaus pasaulio dalis .

Ir taip, sutupdžiusi visas tris savo tapatybės dalis iš Aleksoto sendaikčių turgaus ant idėjinės skarelės su muškietininkais pamačiau... save. Trūksta tik kvepalų, tačiau apie kvepalų spintą ir jos turinį - jau kita istorija.


Su geriausiais linkėjimais! Minerva"



6 komentarai (-ų):

rasuole rašė...

Už pelėdą, perlus ir tekstą - 10 balų. Skanu.

mika rašė...

Taip, gražus visas daiktų rinkinys - kiekvienas daiktas įsigytas su meile ir "konceptu". Be to, tai pirmasis įrašas apie Kauno Aleksoto sendaikčių turgų. KAUNIEČIAI, AŪŪŪŪŪ - negi iš Laikinosios sostinės turėsime tik vieną reportažą?

Minerva rašė...

Ačiū! Be meilės ir koncepto išties nė iš vietos - pasaulis turi būti gražus, kvepiantis ir įdomus :)

Minerva rašė...

Šalia šių tapatybės dalių po šiandieninio apsilankymo sendaikčių mugėje galima pridėti ir... žalvarinę patranką :)Dabar jau beveik pilnas minerviškas komplektas...

mika rašė...

Nu va matai, - kas Tau skirta, kitam neatiteks. O kaip priemonė ar patiko? Nebuvau...

Dare rašė...

Ajaj, koks pelėdžiukas!

Blog Widget by LinkWithin