2009 m. rugpjūčio 19 d., trečiadienis

Dituvos lupatynas

Na gerai, moterys ir mergaitės, jums pageidaujant atidarau savo spintas ir rodau, ką radau Dituvos lupatyne.

Apie Dituvos soduose veikiantį baraklyną jau rašiau, todėl šįkart - tik trumpas intro apie drapanų rojų. Turguje dominuoja padėvėtų drabužių prekyba. Iš viso apie 50 (bent jau man taip pasirodė) prekeivių, kiekvienas su savo stendu. Matuojamasi čia pat, vietoje, įėjus į kvadratinį stendą, kurį sudaro ant pakabų sukabinti drabužiai. Kol vieni tuos drabužius traukia ir apžiūrinėja, tu jiems tiesiai prieš nosį nusirenginėji ir persirenginėji! Nežinau, kaip primatavimas vyksta žiemą ar rudenį pliaupiant lietui, bet vasarą reikia rengtis "lengvai". (Dėl minėtų priežasčių, staniką vilktis visgi reiktų.)

Prekės daugiausiai iš Anglijos. Vyraujantys brandai - Atmosphere, Marks & Spencer, SU ir kt. Yra įdomių batų, kai kurie visai nenudrengti, kai kurie - nudrengti, bet pas mus vis dar būtų madingi. Taigi, dilema išlieka.

Iš Dituvos lupatyno parsivežiau keletą gerų variantų įvairioms progoms:

1. Į darbą. Lininiai marškinėliai ilgomis rankovėmis ir visiškai nauja medvilninė palaidinė:

2. Į sodą. Tikro šilko palaidinė kiniškais motyvais. Su dirželiu nugaroje. Nenauja, bet kolorito nepraradusi.

3. Į prezidentūrą. Suknelė a la Grybauskaitė. Visiškai naujas gaminys! Pardavėja kalbėjo kažką iš serijos "pasilikau sau, bet man per ilga". Ir rankinukas lūpdažiui, su kutosiukais!

4. Į priėmimą prezidentūroje. Kadangi esu tango fyfa, mėgstu visokius blizgalus. Tai, kas netinka į darbą ir į sodą, puikiai tinka į milongą. Namie supratau, kad šokti tango ši suknelė būtų per trumpa - pakėlus ranką, ji nenatūraliai pakimba ore. Nepaisant to, manau kad tai - puikus radinys. Nauja, nukainota nuo 85 Eur, o svarbiausia, kad jos sudėtis - 100 proc. linas su metalizuotu siūlu. Šampano visiems! O gal - kokteilio?

Ne iš karto suvokiau, kad Dituvoje visos kainos truputį suapvalintos, ir kad čia - turgus, kur galima derėtis. Nors teko išgirsti ir tokį pokalbį:
- Kiek šitas?
- Dešimt.
- O šitas?
- Irgi dešimt.
- O abudu???
- Dvidešimt!
- Penkiolika?!
- Dvidešimt!

Tik dabar pagalvojau, kad būdama Rietavo sendaiktyne, niekada nežiūrėdavau drabužių. O dabar manyčiau, kad gal ir verta į juos užmesti akį?..

24 komentarai (-ų):

magic rašė...

eiktusau...
geriau dabar pasakyk iš kur gaut tokią dailią figūrą....

Einu papavydėsiu ir padūsausiu gal...

Vaivaj rašė...

Magic,

tu nedūsauk, tik Mika turi tokią figūrą :-)
Pasakyčiau ir daugiau, bet ji vėl sakys, kad aš "pošlinu".

Pirkinukai - superiniai. Ta grybauskaitiška suknelė visiškai nereali.
O šilkinę palaidinę, tikiuosi, greitai pamatysiu :-)

Milda rašė...

'Grybauskaites suknele' - superine! Pavadinimas irgi :)

rasuole rašė...

Kaip suprantu, kelionė pasiteisino:) Grybauskaitės suknelės aš irgi norėčiau:( O už pirkinių pristatymą Mikai - 10 balų.

mika rašė...

Vaiva, tik nepasakok TOS ISTORIJOS, aš Tavęs labai maldauju :).

O kelionė pasiteisino. Bet gal ir gerai, kad tas baraklynas nėra po langais, bo turbūt visas avansas ten pasiliktų :))

Vaivaj rašė...

Mika, nepasakosiu ;-)
Beje, vakar visai netyčia savo kompe užtikau kelias tavo gerules fotkes, kurių tu, jaučiu, neturi B-)

mika rašė...

Ten ne mano... Matyt prisisiurbei iš kokio nors abejotino www...

egidija rašė...

man giliai į širdį ta a la grybauskaitės stilius suknia įkrito... tokia elegantiška... ir išviso, kaip reikia motėti taip viską gerai išsirinkti. aš pastoviai visokių nenešiojamų nesąmonių prisiperku

mika rašė...

Ta Grybauskaitės suknelė, žiūriu topas. (manau, kad galima su ja ir tango šokti:)

O dėl išsirinkimo. Egidija, reikia būti prisipirkus tonas netinkančių daiktų, kol supranti, kaip išsirinkti tinkančius.

Dar yra pas mane ir kita kategorija, man tinkantys, bet nerandantys progos/galimybės būti dėvimi drabužiai. Šiuo atveju labai gelbsti tango - ten bet kokia ekstravagancija neatrodys iššaukiamai, bet net ir po to lieka drabužių, kurie gražūs, mieli, brangūs, ir vis dėlto - dūlyja...

Čia jau prasideda trečioji kategorija drabužių, - juos dažniausiai panaudoju per karnavalus ir kaukių balius :))) Mano palėpėj tiek fetišo, kad neveltui,matyt draugės prieš naujus prašo "stilisto patarimų" sau ir savo vyrui.

Ir ketvirtoji kategorija, išeinant iš trečio punkto: žmonės, žinodami mano kaupimą visokių įdomių daiktų man dar ir noriai atiduoda, pvz. kokį nors rytų kovos meno kimono... Ar galėčiau neimti? BETGI KARNAVALAI IR KAUKIŲ BALIAI???

Tai va.
Kur aš visa tai laikau? Ai neklauskit, nes aš pati nežinau.

Egidija, o jeigu tu turi netinkamų drabužių - organizuok giv awayjų, arba dar geriau - susikviesk drauges ir pažįstamas ir prasikoškit viena per kitos spintas, - apsikeisit, išsidalinsit, atsižviežinsit ir puikiai praleisit laiką, ho ho ho !

Lileta rašė...

Gražios lupatos ,superinės .Ir man ta juoda suknutė patiko .
Mika ,niekada nepagalvočiau ,kad tau blizgalai patinka .Būtų smalsu tave pamatyti kokiame tango vakarėlyje :)Nes kiek susitinkam ,tai tik ant greičio ,trumpam .
Beje ,jei tau prireiktų kada karnavalui mano darbinių rūbų ( tik tsss..:) ),tai sakyk ,turiu kalną naujų ,tik senesnio modelio :)

mika rašė...

Žanka, prajuokinai :) - savo aukso fondą laikyk, tikrai neišmesk, blogiausiu atveju visada gali priduoti Kino studijai ;) - o jei reikės, tai būtinai kreipsiuos su "užsakovais".

Blizgalai man iš principo nėra kad patinka (man labiau "a la grybauskaitė" prie širdies), bet kartais norisi pamėginti pajusti, ką reiškia tokius drabužius-aksesuarus dėvėti. Tai milongos leidžia kartais apsirengti taip, kaip neapsirengtum nei į darbą, nei į sodą, nei į prezidentūrą. Labai geras jausmas.

Vaivaj rašė...

MIKA, SU TOKIU PASAKYMU: Ten ne mano... Matyt prisisiurbei iš kokio nors abejotino www...

Tu mane provokuoji B-)

Vaivaj rašė...

Tiesa, dėl Mikos minties apie apsikeitimus.
Aš savo namuose tokią atrakciją vykdau, matyt, jau ketvirtus metus, per savo gimtadienį ;-)
Kolegės - draugės visda išeina namo su dovanomis :-)

mika rašė...

Vaiva, - gerbiu!
Bet su sąlyga, kad tos kolegės tau atneša geresnių nei gavo :)))

Vaivaj rašė...

Žinok,
jos man atneša už ką galiu naujų papirkti. Va ir dabar laukia Europos ir Triumpho čekiukai...

Prisijungsi? ;-)

medula rašė...

Po tokio posto lankykit mane is pavydo ir godulio pasimirusiųjų kapinėse, kur sunešami visi užspringę seilėmis prie kompo..mane tai pribaigė tas rankinutas su kutosikais.

Vaiva, liaudis reikalauja TOS istorijos =] o dar geriau - posto su pagrindžiančiom nuotraukom =D Negi tokia figūra be apkalbų turi šlaistytis..

mika rašė...

Aš jums dar kartą sakau: ten ne aš, ten pripučiama lėlė.

Vaivaj rašė...

Mika,

jei tu leisi, intymias vietas paslėpsiu ir pademonstruosiu, a? ;-)

mika rašė...

NE
NEEEEEEEEE
NEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Arba susitiksim teisme.

Vaivaj rašė...

Medula,

ruoškis :-)

Anonimiškas rašė...

cheche, gal prasilenkėm :D aš tai kukuliui pripirkau batų, drabužių, o sau a la škotišką bliuzelę... baisingai tingiu knistis po drabužius :D baisingiausiai... nors mačiau labai gerulių naujų pėdkelnių, nuostabų velvetinį samanų spalvos paltą ir dar balažinko...

mika rašė...

Aš kartais pagalvoju irgi: jau metai kaip kai kuriuos žmones neakivaizdžiai "pažįstu", gal ir susitinkam kartais, prasilenkiam nežinodami, o čia nors ranką paspausti galėtum :)
Man tai irgi laikrodis tiksi tik dėl dviejų dalykų: a. mašinoj laukia šoferis ir b. saulelė, kuri leidžias - taip ir galvoji pliažas ar dituva, dituva ar pliažas :)))

loretari rašė...

Mika, o ką Tu "tangiško" tokiai šaltai tigriškai saulėtai žiemai siūlai?

mika rašė...

Vieną tandą iš milongų!

Blog Widget by LinkWithin