2009 m. sausio 27 d., antradienis

Klausimas dėl konkurso, pakibo

Gavome jau tris paraiškas konkursui "Kobinys 2", liaudiškas konkurso pavadinimas "Aš ir mano kablys". O šiandien mane pasiekė klausimas: " ... prašom pasakyti, ar gautos paraiškos labai tiesiogiai susiję su žodžiu KABLYS? Nes pagal savo ideją neramu atsirast Marse", citatos pabaiga.

Paraiškų konfidencialumas laikomas seife iki balsavimo pradžios. O visiems esamiems ir būsimiems dalyviams atsakome:

Konkurso esmė tokia ir yra, kad NEBIJOTUM ATSIRASTI MARSE. Nes tai ir yra tikrasis kūrėjo kūrybiškumas! Atminkite - menas prasideda ten, kur jis peržengia įprasto mąstymo ribas!
Paraiškų laukiame iki šv. Valentino dienos (neprivaloma katalikams šventė). Jei turite klausimų, klauskite!

Nuotraukos iš http://design-milk.com/

6 komentarai (-ų):

groziogidas rašė...

man kazkaip keista, kodel tik trys paraiskos? m?

rasuole rašė...

Man nekeista:) Mika uzkele kartele ojoj... Iskart atveso noras dalyvauti:) Nors vakar smekstelejo siokia tokia ideja, bet..nezinau...man irgi i ta Marsa kazkaip nepakeliui:) Na reiks isiskaityti i salygas dar, mazu ideja pritemsiu..

mika rašė...

Paraiškos tik trys, nes lietuviai viską paskutiniu momentu daro. O konkursas - lengviau nebūna - tikrai, paskaitykite dar kartą sąlygas, man atrodo jūs kažko išsigandote, ko ten net nėra :)))

Dar vienas klausimas kurį išgirdau - apie rašinėlį. Rašinėlių nereikia. Tiesiog jeigu nuotraukoje nesimatys nei "kablio" nei "rankdarbių", reikėtų paaiškinimo, kas yra Jūsų kablys. Galiu ir aš pakomentuoti jūsų nuotraukas, bet vieniems tai gali padėti - kitiems ne. Todėl geriausia, jeigu komentarą po nuotrauka paliktų jų autorės. Marsą užskaitom enyway!

Anonimiškas rašė...

Kazkaip ir man keista kad tik 3... Drasiau zmones! Sutinku su Mika, kad konkurso ribos labai jau neribuotos, taip sakant. Svarbu jusu poziuris i tai - ar tai yra jusu gyvenimo kablys ar ne. Mika, jauciu kad as irgi arciau Marso su savo, ar ne :-)?

Anonimiškas rašė...

O ką daryti, jei konkursui "prašosi" 2 skirtingi daiktai, tarp jų kaip ir nieko bendro (tik kiekvienam savo kablys), abu sudėti į 1 nuotrauką nelabai yra prasmė (kaip mėsgabalį ir plaktuką)... o pasirinkti kurį pristatyti konkursiniam vertinimui per sudėtinga mano mažam neišlavintam protui? =/
Kokiais kriterijais reikėtų atrinkti
"konkursantą" (distancija iki Marso nesiskaito)?

mika rašė...

To Medula: labai paprasta. Atsiunti dvi paraiškas. Vieną - savo, kitą - savo vyro vardu :) Svarbiausia - pranešti giminėms ir artimiesiems, už kuriuos numerius balsuoti :))) Sėkmės visiems ir visoms!

Blog Widget by LinkWithin