2009 m. sausio 13 d., antradienis

Biscornu

- Jis man padovanojo auskarus!!! O prie tų auskarų aš neturiu:
... nei suknelės,
... nei rankinuko,
... nei batų,
... nei laikrodžio,
... nei kepurės,
... nei kailinių!!!
(Užuojauta draugės akyse).


Šitą anekdotą prisiminiau, kai iš In Studijos gavau dovanų biscornu (liet. adatinę). Adatos į tokius meno kūrinius paprastai nebadomos, nes šie mieli jaukūs daikteliai labiau skirti interjero puošimui, nei dūlėjimui tamsiuose siuvimo reikmenų stalčiuose.

Taigi, gavau dovanų biskorniu.
O prie jo aš neturiu:
- nei komodos,
- nei sidabrinio padėklo,
- nei vilos San Marine (tiktų ir vasarnamis Preiloje),
- nei jachtos San Tropeze,
- nei pagaliau elnio ragų koridoriuje...

Čia man netikėtai kilo idėja dėl kito konkurso, kurio taip laukiate.
Bet apie tai - kitą kartą.

15 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Negalima šitaip erzinti skaitytojų. Tegul tas "kitas kartas" būna jau šiandien:)
laukiam laukiam..

mika rašė...

Vaiva, čia tu slapstaisi už anonimiškos sienos? Žodžiai tai grynai tavo :))
Muzika Raudonikio...

Kantrybės tiktai kantrybės - dėlioju tekstą galvoje jau kelios dienos :))

Anonimiškas rašė...

Ot ir ne, cia tokia kita nuolatine skaitytoja:) (ho ho ho, kur aš Jus mačiau?:))) - minklė:)

Vaivaj rašė...

Va va, tai ir paaiškėjo, ką apie mane galvoji :-)

Aš tau tik elnio ragus galiu pasiūlyti ir, jei nori, lapės kailį :-)

Vaivaj rašė...

Ir dar pastebėjimas, kuo Mikos daugiau prašai ką nors parodyti, ar pasakyti, tuo mažiau gauni ;-/

Taigi siūlau tiesiog palaukti...

mika rašė...

Vaiva, liaukis susirašinėti su savimi. Aš tave irgi pažįstu :)

Anonimiškas rašė...

Mika, pabrėžtinai ignoruodami diskusiją dėl Vaivos daugpatybės (daug tapatybių) liaudis REIKALAUJA paleisti jau tą gumą ir netampant pranešti, kokį namų kampą kuoptis ruošiantis sekančiam konkursui.
Is it a biiiird?.... Is it a plaaaaane?... =]

mika rašė...

Medula, :]]]]]
Konkursėlis bus ojojoj - jeigu komisija leis, gal ir aš dalyvausiu parodomojoj (ne konkursinėj dalyje).

Ruoštis iš anksto beprasmiška. Bet patikėkit, tai bus jūsų kūrybiškumo išbandymas. Bet, kadangi mes čia visos kūrybingos, tai bus tikras smagumėlis!

Vaivaj rašė...

Man ką tik diagnozavo susidvejinimą :-(

Psio, išeinu, jei manimi netiki ;-(

Loreta rašė...

Bet ir sudominai:) Laukiam laukiam kooonkurso - valio valio valio, net jei ir nepavyks sudalyvauti, bus labai smalsu stebėti:)
O biscorniukas tai super - dar tiesa,ir jachta nepamaišytų šalia, ania?:)

mika rašė...

Taip, jachta labai tiktų prie šio biskorniu!

Agnė rašė...

Biskorniukas šaunus. Nors kai pamačiau smulkutį piešinį savo puslapyje, pagalvojau, kad čia kažkokiais indėniškais raštais išmargintas :D
O konkurso kaip aš laukiu... Ir galvoju, tvarkytis šiandien ar dar palaukti :D

mika rašė...

Agne, žinau, kad tikėjaisi kito atsakymo, bet aš būsiu žiauriu:
eik tvarkytis :)))
O konkurso sąlygos kabės dar mėnesį, galėsi skaityti vos ne kasdien - ir tik nesugalvok "nusiplauti" iš konkurso :))

Anonimiškas rašė...

Šaunus biskorniukas :)
Ir žinok, kai persilauži, tai adatos į tokius daiktus kuo puikiausiai bedasi, ir kas smagiausia, tai visiškai neįtakoja daikto išvaizdos! Beveik prieš metus irgi gavau tokią dovaną ir kurį laiką niekaip negalėjau prisiverst badyt. Bet po to kai pradėjau, tai iki šiol negaliu sustot :) O biskorniukas atrodo lyg naujas (turiu įtarimą, kad jam net patinka...)

mika rašė...

Neaaa man gaila bus jįjį badyti. O be to, atėjus dekupažui į mano namus, siuvamoji mašina jau metai kaip dulka dėžėje, todėl tokį biskorniuką slėpti kartu su ja būtų žiauru! Šiaip man labai patinka marinistiniai motyvai, ir Ilona čia tikrai pataikė į dešimtuką! Jis visiškai naujas, taip.

Blog Widget by LinkWithin