2008 m. gruodžio 30 d., antradienis

Trys riešutėliai pelenei?

Šią istoriją man papasakojo Kliukva (pavardės prašė neskelbti). Parašyk apie tai į savo kioską, sako ji. O čia TA istorija.

Kartą sukinėjausi siūlų ir sagų parduotuvėje. Girdžiu pokalbį. Pirkėja:
- Duokite man prašau sagų.
- Tikslas?
- Numezgiau meškutį, tai reikia akyčių.
- Kiek norėsite? - vis dar klausia pardavėja. Ne, jos jumoro jausmas išties nerealus!
- Trijų! - o mamos dar geresnis.
- ???
- Taip, duokite man tris... Akytes... Meškučiui...

Ką aš žinau. Gal čia buvo helovynui meškutis, o gal dabar tokius modelius žurnalai siūlo? "Megzti šilti siaubukai jums ir jūsų namams"...

Bet kokiu atveju pardavėja su pirkėja, atrodo, susišnekėjo - o tai, sutikite, džiugus įvykis klientų aptarnavimo kasdienybėje!



KLAIDOS ATITAISYMAS 2008-12-30 22.45.
Tik paskelbus istoriją gavome pranešimą, kad šią istoriją TĄ VAKARĄ papasakojo visai ne Kliukva, kurios pavardė redakcijai žinoma, o Medula. Visa kita atitinka tikrovę. Atsiprašome autorės! Abiejų autorių!
Kalta ADMINISTRACIJA

6 komentarai (-ų):

Justė rašė...

Man labai patiko improvizacijos 3-jų akyčių tema :) Pirmoj foto, kol dar nebuvau perskaičius istorijos, kažkaip susipainiojau...pamaniau, kad burnytė tai virš akių kažkodėl (čia pagal ausų lokacinę vietą taip nustačiau) :)

Vaivaj rašė...

Mika, o tas triušis dar gyvas????

mika rašė...

Visiškai!

Ilona rašė...

Aš tą patį pagalvojau...Negi Meškino-kiškio burna kaktoj? Paskui pamačiau sekančia nuotrauką ir vazduotėje ėmiau dėlioti tas sagutes ant jo veido :D

Anonimiškas rašė...

zverys is anksto ruosiasi Lietuvos pasienyje statomai Baltarusijos atominei elektrinei... o ka, apdairus misko gyventojai..
Gal sitas kiskia ir 2 uodegas turi? grazu butu...

mika rašė...

O aš tai prisimenu iš "Simpsonų", ten atominės elektrinės fotanėlyje plaukiojo tokia žuvis... su akimi ant kaktos :)))

Blog Widget by LinkWithin