2008 m. spalio 26 d., sekmadienis

Kai nieko nerandi, tai ir nereikia nieko...

Kažkada jau rašiau paguodžiąmąjį žodį pradedančiosioms dekupažininkėms, kurių namuose įsivyravo nauja tvarka (o galbūt - chaosas?), ir kurie dabar atrodo kaip atvejis iš seminaro apie pokyčių valdymą. Tuomet pamenu sakiau: moterys, atsipalaiduokit ir dekupažinkit, na jūs pačios pagalvokit, kuo skiriasi dvi savaites netvarkytas butas nuo tris savaites netvarkyto buto? Pradžioj, pamenu, dar buvau cituojama, kol neseniai išgirdau kontrargumentą:

- Aš tau pasakysiu, kuo jie skiriasi. Po dviejų savaičių tu dar gali rasti daiktus. Po trijų savaičių tai jau nebeįmanoma, - tvirtino draugė.
Aš jums dar kartą sakau: jeigu jūs nerandate savo daiktų savo bute... reiškia jūs... gyvenate ne vienas!

6 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Hmm... vaikystej tam bildukui, del kurio niekada neimanoma rasti daiktu ten kur padejai, palikdavom saldainius (kad daiktu neliestu).
Veliau buvau isitikinusi, kad is tikruju bildukas rytais skutasi ir aptasko visa veidrodi, palieka kojines ten kur nusimauna ir slamscia viska ka randa pagaminta ;]
O pasirodo, klysta mano ir labai stipriai. Tas bildukas dekupazas?! =]

mika rašė...

Ne, dekupažas - tai ne bildukas, o DIAGNOZĖ :)

Anonimiškas rašė...

Jega stalas! Kaip pas mane. Gal atidarom "darbiniu stalau nuotrauku galerija" ? As tau atsiusciau savaji :-) It dar kaip mano vyras prie jo pietauja :-)

mika rašė...

Gera idėja - reikėtų padaryti tokią darbastalių galeriją. Aš pagalvosiu, ką galima padaryti - laukite tęsinio :)

Lileta rašė...

Kaip gražu ....Pas mane paprastai ant stalo...tuščia,na ,nebent apgraužtas sausainis ,sūrio lazdelės nuograuža ,prilaistyta "aktimelio",sprogęs balionas arba meno kūrinys ...ne ,ne dėžutė ,ne ant popieriaus, o tiesiog ...ant stalo.Nieko kito gero palikti negalima ,nes yra dvi mažos namų darkytojos.Už tai pas mane gražu ant spintelių...:)Jeigu ką ,jeigu bus darbastalių galerija,nepamirškit įtraukti ir spinteles.Ačiū :)

mika rašė...

Aš tikrai apie tai pagalvosiu :)

Blog Widget by LinkWithin