2008 m. liepos 29 d., antradienis

Pasakaitė iš rūsio



ŠI ISTORIJA MAN NUTIKO ŽVAIGŽDĖTĄ PIRMADIENIO NAKTĮ.
NAKTĮ, KAI MĖNUO TRUMPAM DINGO IŠ DANGAUS SKLIAUTO, PASIRUOŠDAMAS NAUJAM UŽGIMIMUI - JAUNAČIAI.

TĄ NAKTĮ, AŠ KAIP VISUOMET BUVAU PALINKUSI PRIE SAVO DARBO STALO IR PLUŠAU PRIE SAVO PASKUTINIŲ DARBELIŲ: SMERČIUS PETRUŠKOS IR ...- APIE PASKUTINĮJĮ - ... KIEK IŠSAMIAU.

O DABAR - REKLAMINĖ PAUZĖ:
Išjunkite visus elektros prietaisus namuose, išskyrus šaldytuvą ir paleistą indaplovę. Tai, ką sužinosite šiąnakt gali pakeisti jūsų gyvenimą, tiagi - ir jūsų dekupažą.
Net ir nutikus blogiausiam, nenustokite bendrauti su namiškiais, atsakinėkite į jų klausimus pilnais išplėstiniais sakiniais. Ir svarbiausia - jokiu būdu NEKELKITE TELEFONO RAGELIO, JEIGU TELEFONAS SUSKAMBĖS .... SUSKAMBĖS... JEIGU JIS SKAMBA DABAR, JUMS SKAITANT ŠIAS EILUTES!!!TIESIOG sėdėkite tieisiai ir bandykite tolygiai kvėpuoti.

TAIGI, TĄ SKAIDRIĄ KAIP BORŽOMO AŠARA PIRMADIENIO NAKTĮ AŠ IŠSITRAUKIAU dekupuoti vieną įprastą ir paprastą dėželę:


Na žinote, kiekvienuose namuose yra tokių relikvijų, kaip briedžio ragai, retai naudojamos lininės staltiesės ir ... stalo sidabras. Taigi išsitraukiau aš tą dėželę, kuriai metų garantuotai dvigubai daugiau nei man, ir jeigu ji galėtų kalbėti, tai o ho ho, bet gal ir gerai kad ji to negali. Teko ją restauruoti ir sulipdyti šonus, tada nušmogliavau iš vienos pusės ir iš kitos, o tada papuošiau ją atatinkamais ornamentais; stalo įrankių motyvais:



SAKYČIAU, VISAI Į TEMĄ, KĄ?
Taigi likausi visai patenkinta savo darbeliu ir jau nurinkinėjau nuo stalo pigmentus, kuriuos, žinau, kad rytoj dar prieš išeinant į darbą vėl išsitrauksiu.

Ir čia mane kažkaip suturėjo... kažkokia didžiulė vidinė jėga.
O gal tiesiog atsimerkė trečioji akis?
O gal tik atsivėrė mano manipūra čakra?
Bet tas tas sidabro ir šeimos relikvijų derinys ir dar motyvas mane kažkodėl vertė galvoti apie Amenabar'o filmą "Kiti".

Tie, kas matė - supras, kodėl reikia išjungti el. prietaisus.
O tie, kas matė tik filmą "Skambutis 2", supras, kodėl dabar nereikia kelti telefono.

Filme pasakojama apie tokią keistą moterį su dar keistesniais vaikais, kuriems nuo natūralios šviesos - odos alergija:


Dar keistesni - jos tarnai. Jie atvyksta pagal skelbimą, kuris dar nebuvo išspausdintas:


Vėliau didžiuliame senoviniame dvare, kuriame pilna senovinių baldų, aksominių užuolaidų ir stalo sidabro, pradeda dėtis tokie dalykai, kuriuos gali paaiškinti tik scenarijaus autorius ir režisierius. Na, dar Borkengagenienė.


Tie, kas matėte filmą, prisiminkite ten rodytą šeimos albumą, kuriame visose nuotraukose keisti žmonės: pvz. sėdi keturi žmonės ant sofos, visi sustingę, užmerktomis akimis.

"Jie ne miega... " sako vyr. tarnaitė. "Jie..." - (atspėkite patys)

Tą pačią minutę aš pajutau kažką judant po stalu!!!

MANO PLAUKAI STOJO PIESTU, kai pamačiau, kaip staltiesės galas pradėjo važiuoti, važiuoti, traukdamas paskui save viską, kas ant jos buvo sudėta.

Rankoj vis dar turėjau aparatą, vos spėjau spragtelėti, pagaudama paskutinį kadrą tą naktį - ir kaip tik tuo momentu užgeso šviesa visame name !!!
Sutapimas?
Trumpas sujungimas?
O gal aš netekau sąmonės?

Ryte mane rado namiškiai.
Išryškinus fotojuostą radom labai įdomų kadrą:

JŪS MATOTE? AR MATOTE TAI? TAI BUVO KAŽKIENO RANKA!!!



Bet čia dar ne viskas!

Ryte, suskaičiavus šaukštelius, išaiškėjo, kad vieno trūksta!

TAI DABAR KLAUSIMAS JUMS, KURIS MANE KANKINA: AR UŽ LAIPTINĖS VALYMĄ IR JOS APŠVIETIMĄ TURĖČIAU MOKĖTI KAIP IKI ŠIOL, AR VISTIK DAR PRISKAIČIUOTI VIENĄ ŽMOGŲ?

4 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Durnas klausimas: kodėl reikia išjungti visus el.prietaisus išskyrus?

mika rašė...

Šaldytuvo išjungti nereikia, nes šaldymo kameroj gali būti Karališki ledai ar kiaulienos faršas. Sugestų.

Anonimiškas rašė...

"Jie ne miega... Jie (atspėkite patys)" sako vyr. tarnaitė.

Jie.. mire !

Anonimiškas rašė...

nu superine istorija... va dziaugiuosi kad nebuvau isjungus visko...padejo neissigasti ...dziaugiuosi ,kad ir pabaiga tokia linksmesne...ramiau pasidarooo..o tai kompas stovi prie didelio vitrininio lango..ir vis akies krasteliu jei ta kampa i langa pagaunu visada krupteliu nuo savo atvaizdo...o po tokiu istoriju...skaitomu tyloj baisu nueiti iki lovos...kad is po lovos kas nestvertu uz kojos...

nors skaitant dar plius ir isjungus sviesa...butu isvis baisu pasikrutinti...bet tada isvis nereiktu eiti miegoti

Blog Widget by LinkWithin