2012 m. birželio 24 d., sekmadienis

Kur gauti laivyną?

Tai turėjo būti tokia suknelė eiti į pliažą, lengvai plazdenanti vėjyje:


O išėjo kažkoks "Moterų katalikių komitetas Lietuvos laivynui remti":

Suknelė jau yra. Dabar kur gauti laivyną???

15 komentarai (-ų):

Irena IJK rašė...

Taip gavosi dėl pakeistos suknelės konstrukcijos ir pačio audinio.

Jovita rašė...

O laivyno tais metais, į kuriuos suknelė pretenduoja, turbūt dar nebuvo.. bet gavosi gražiai ir jums labai tinka.

Giedrė Povilionienė rašė...

Nei cia reik to laivyno, nei ka :)))

mika rašė...

:))))))))))))
Sakot, sakot sueis ir be laivyno?
O aš jau galvojau pasikviesti pietų admirolą...

siuline.lt rašė...

gražu...

mika rašė...

Ačiū visoms

Anonimiškas rašė...

Ne, o man pavyzdžiui labai trūksta. Ir ne laivyno, o kapeliušo prie jos.. pati suknia tai gerulė. Tik užsigalvoja Mika siūdama, o iš po pirštų šast ir vintažiuks išlenda :)))

Anonimiškas rašė...

Ne, o man pavyzdžiui labai trūksta. Ir ne laivyno, o kapeliušo prie jos.. pati suknia tai gerulė. Tik užsigalvoja Mika siūdama, o iš po pirštų šast ir vintažiuks išlenda :)))

Vaivaj rašė...

Mika, gi turi laivą :-) Apsieisi ir be laivyno. Dar kartą įsitikinau, kad šitoks stiliukas tau baisiai tinka :-)

Kur tavo skrybelė???

mama rašė...

Man tai čia dar kokia lapė būtų kaip tik. :)

mika rašė...

Žinau. Kai "yra reikalas' Vaiva man paskolina lapę:))

Anonimiškas rašė...

tai tada dar arba kandiklis, arba ciucelis ant lenciūgėlio :)

mika rašė...

Renkuosi ciūcelį.

Agnė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Tinka rašė...

Tikrai labai grazuanpropi

Blog Widget by LinkWithin