2010 m. balandžio 11 d., sekmadienis

Iš serijos "Drąsiųjų keliai"

Dar vienas mano koliažas iš stiliaus vartymo ir mišrios technikos pamokų. Arba kitaip sakant, iš serijos "Drąsiųjų keliai". Kas atspės, koks žemėlapis/jūrlapis pavaizduotas nuotraukoje?

Žiūrint į jį, norisi atostogų - nebūtinai kur nors Kuršių Nerijoje. Dėl manęs gali būti ir kurioje nors Švedijos ar Graikijos saloje.
Ech...
Kažkur turėjau savaiminio įdegio kremo...

11 komentarai (-ų):

Daivulė rašė...

Geriau kol kas ne Švedijoje. O man į Provansą norisi...

mika rašė...

O man į Eladą...

Anonimiškas rašė...

o man į Australiją :)

mika rašė...

Nu dar ko???
O bendrai... Australija irgi sala... Hm...
Užskaitom, užskaitom :)))

Daugiau siūlymų?

Vaivaj rašė...

Mika, aš žinau, kur tavo savaiminio įdegio kremas, tikrai žinau, ir kokių rūšių ir konsistencijų turi ;-)

O sala tai prie Švedijos. Privertei įlįsti į Wikipediją :-)

Vaivaj rašė...

Esmės, aišku, neparašiau...
Labi gražus ale paveikslas. Bandau įsivaizduoti, kurioje vietoje jie gyvai matomi bus.

mika rašė...

O iš kur žinai? Gal ir išmėginai? Hahahah :))))

O man gėda, aš tiesą sakant, tik dabar pasižiūrėjau wiki... Sveika pasidomėti tuo, ką siūlai kitiems :)))

medula rašė...

nu man labai gražu, kaip laivai švariu anfasu į žiūrėtoją susišaukia su tuo žemėlapiu. O žemėlapis kad ir PAR vietinio ežerėlio, graži visuma =]

mika rašė...

Nu kad tas tyvuliuojantis "ežerėlis" tai Baltijos jūra, o žemėlapis tai - vienos Švedijos provincijos. (Pasižiūrėjau Wikipedijoj).

Irma rašė...

nuostabus koliažas ;)

mika rašė...

Ačiū,Irma ;)

O va ankstesnis opusas jau iškeliavo į privačią galeriją (tikiuosi, kad gavėjui patiko.)

Blog Widget by LinkWithin