2009 m. rugsėjo 25 d., penktadienis

Mano kioske šiandien šventė

Šiandien Klaipėdos gyventojai laikraštyje 15 min gali perskaityti reportažą apie Dituvos kolektyviniuose soduose veikiantį sendaikčių turgelį. Reportažo autorė - Jurgita Andriejauskaitė, reportaže kalbinusi ne tik turgelio pirkėjus, pardavėjus ir organizatorius bet ir pasibeldusi į mano "kioską".

Reportažą "Dituvos" turgavietė vilioja įdomybėmis", galite perskaityti interne, atsisiuntę 2009.09.25 d. laikraščio PDF versiją.

Pirmą kartą "mikos kioskas" - spaudoje!

Ačiū, Jurga!

12 komentarai (-ų):

GinCherry rašė...

Sveikinimai :D Aš tai kažkaip esu linkus "nuslėpti" kur apie mane parašo, nežinau kodėl...Pasisakau tik draugams, o kitiems rodyti tai man atrodo šioks toks netaktas...Čia aišku nieko asmeniško Mika ir be jokios potekstės :D

mika rašė...

Ačiū! O aš kartais parašau tokį "self promoting" postą, bet šiuo atveju - šitas reportažas - labai į temą mūsų konkursui. Hip hip - hurrey!

rasuole rašė...

Wau..Tik gaila, kad nuorodos į kioską nėra:( Visi susipažintų su mūsų sekta:)

Vaivaj rašė...

Manau, seniai apie tavo kioską turėjo rašyti spauda ;)

GinChery,
aš manau, kad netakas yra girtis blogais darbais, mintimis.
O pasidžiaugti gražiais dalykais, mano manymu, tiesiog gražu :-)

medula rašė...

Mika, nu straipsnyje "jauna moteris" mane pakerėjo, toks epitetas, toks epitetas!!! Gviazda tu mūsų :)
O šiaip superins PRas kioskui ir Dituvai ir netgi tavo konkursui (eee o kodel neparašė, galėjo gi paminėti :) )
Nors personally manau kad geriausi tavo rašto stiliaus perliukai vistiek dar liko neišviešinti..gi sistemingai "myžčiojam" dėl teksto pagriebę kokį naują kiosko postą :)

mika rašė...

Ak, tai reiškia IŠ TIKRŲJŲ aš esu senaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa????

O dieve, einu išgersiu "dvejopo greitojo poveikio stangrinajomo serumo nuo raukšlių" hahahhahah.

Anonimiškas rašė...

Valio kioskui!

mika rašė...

Klausyk, šiandien buvau Dituvoj - ir ką tu manai? AŠ MAČIAU TEN GALVĄ :)))

GinCherry rašė...

Mikai ir Vaivaj atrašau tuo pačiu :) Žinau žinau, kad tai yra normalu ir paprastai nemažai internetinių puslapių, blogų net turi skiltį "In press" ar kažkas panašaus, o man visada baisu, kad atrodys, kad aš giriuosi tuo kaip kokiu pasiekimu, nors iš esmės neturiu kuo pasigirti :) Na tikiuosi aiškiai čia parašiau, tai už tai ir nutyliu :D
Mika, paėmei galvą? :D Kokios spalvos buvo? :)

mika rašė...

Net ir labai gerai atrodys, jei parašysi - kitaip atrodys, kad NESIDOMI kas apie tave ką rašo, rimtai.

Taip, aš irgi pastebėjau, kad užsieniečiai tai irgi labai mėgsta ir netgi tuos postus aukščiau iškelia - bet, aišku, tai labiaau susiję su tuo, kad jie visi turi versliuką ir tokiu būdu gauna papildomos reklamos.

Juk esi dizainerė, pradėk kaupti savo paminėjimų spaudoje "porfolio" - pamatysi, netolimoje ateityje tau tai LABAI pravers!

Galvos nepirkau (buvo balta), bet jaučiu, kad man reikėtų tokių galvų 35 vienetų, kad visos kepurės išlaikytų savo figūrą!!!

Minerva rašė...

Mika, davei gerą idėją - publikuoti "apie mus rašo" straipsnius :) (Tik mano atveju susipjaus tikroji tapatybė ir internetinė, bet gal kaip nors išgyvensim) O GinCherry galėtų ir mažiau kuklintis - apie tokius įdomius žmones visada smagu skaityti!

mika rašė...

Palaikau!
;)

Blog Widget by LinkWithin