2009 m. liepos 1 d., trečiadienis

Sraigių valgykla

Kartais galvoju, kad gamtoje vyksta tokie dalykai, kurių joks siurrealistas neįžvelgtų savo kūrybinėse vizijose, net dėl stimuliantų vartojimo.

Kliukva
, kuri mus nuolat lepina apybraižomis iš gyvūnijos pasaulio jos namo kieme, atsiuntė mums dar vieną fotoreportažą.

"Pas mane ir vėl stebuklas biologinis įvyko! Nusipirkom arbūzą, kuris neturėjo jokio skonio. Na ir iškeliavo jis tiesiai į kompostą. Kitą dieną ten pat į kompostą vežiau nupjautą žolę. Kai pamačiau arbūzą nepatikėjau savo akim - jis JUDĖJO :-) "

Kur jau ten judėjo, jis, kaip matyti, knibždėte knibždėjo. Jergau, o jis nesiūbavo į šonus?

Čia juk pati tikriausia sraigių diskoteka. Disco stiliumi! Su kliošinėm kelnėm! Ir ausinukais!

Ir kaip jos viena kitą informavo apie tokį skanėstą? Nejaugi užuodė? O gal el. paštu įspėjo?

Visiškai neįtikėtini vaizdeliai. Kažką panašaus mačiau tik "National Geographic" reportažuose apie krabų kelionę iš vieno salos galo į kitą. Bet čia...

Kliukva, kad tu botanikė ir mičiurinė tai mes žinom. Bet ar dabar neatidarysi prancūziško restoranėlio, kur bus tiekiamos šviežios escargot su česnakiniu padažu, "tiesiai iš mūsų vynuogyno"? Jeigu dar pridėtum varlių šlauneles (apžiūrėk kiemo dalį, kur guli laistymo žarna), teliktų pasirūpinti tik šampano rūsiais, hm?

9 komentarai (-ų):

Unknown rašė...

oj :D :D :D :D
kaip tyč prisiminiau pusę arbūzo šaldytuve
Kažin kur čia aplink savo daugiabutį galėčiau rast sraigių 'miestelį'...?

Kliukva rašė...

Mika, naaaa, pas mane garaze stovi 25l stiklainiuks vaisinuko.... Brandinasi iki rugpjucio menesio. Beaujolais nouveau, taip sakant tuoj tuoj atvyks :-)

Anonimiškas rašė...

ooo kokia sraigių puota :) labai juokinga

mama rašė...

Oho, sraigės. Jas patraukė kvapas, manau. Arbūzinio vynelio aromatas. Girtuoklės.

mika rašė...

Kliukva, o nebus taip, kad ateisi į savo bodegitą (vyno rūselį, isp.) ir ten šalia vyno bačkų rasi ... (mano fantazija čia ir baigiasi).

Kliukva rašė...

Koks kvapas, koks aromatas?!?!?! As tokio BESKONINGO arbuzo turbut gyvenime nesu uosciusi ir ragavusi.
Mika, davaj sulaukiam kai Bruknius prades tyreles valgyt, ka? Tada ir paleisim fantazijas kartu su vynu, backom ir ko tik nori...

mika rašė...

Kliukva, tu ne sraigė, tu to nesuprasi :))

Jo, aš manau, kad tuoj turėsi čia kioske pastovią rubriką "aš ir mano kiemas aha aha", laukiam kitų reportažų ir ačiū Tau už praskaidrintą nuotaiką!

Anonimiškas rašė...

Teisingas pavadinimas turėtų būti "Aš ir mano kiemas HA HA"
;DDDDDD

Lileta rašė...

Bet jaučiu kaip joms smagu buvo...
Sraigių sąšliaužis :)

Blog Widget by LinkWithin