2009 m. balandžio 8 d., trečiadienis

Prizą - į studiją

Šiandien ryte Janina atplėšė voką, kuriame buvo prizas konkurso "Aš ir mano kolekcija" nugalėtojai.

Pagaliau pristatau jį ir visiems skaitytojams, kurie trokšta sužinoti, ar
a. prizas realus,
b. ar kitą kartą verta dalyvauti konkurse iš viso.

Prizas - mini albumas mieloms smulkmenoms susidėti ir atvirukas, arba, kaip jį pavadino mano vyras - "sertifikatas". Pagaminta kioske, echte Handarbeit.

Džiaugiuosi, kad ši miela smulkmena pradžiugino Janiną. Dar kartą ją sveikiname, o skaitytojų su balsais ir paraiškomis visuomet lauksime kituose konkursuose!

3 komentarai (-ų):

medula rašė...

Mika, sudaužei man širdį.. tokį mielą, pasakišką, žydrą moterišką priziuką...konkurse, kuriame aš neturiu su kuo dalyvauti...pol litra v drebezgi?????

Janina, va šukių papildymas. Širdies šukės tiks? =]]]]]]

Ką ten dėsi? Kokio jis dydžio?

Janina rašė...

Medula, širdies šukes reikia kruopščiai suklijuoti ir padėti į vietą...Bus dar tų konkursų ir prizų, nesikankink taip.
Prizas tikrai pasakiškas, dydis- apie 10X10, o dėsiu širdžiai brangias relikvijas.

mika rašė...

Smagu, kad patiko. O tą albumą buvo labai įdomu gaminti. Į jį galima dėti visokias nuotraukėles, iškarpėles, panaudoti kaip voką atvirukui (pakišti po pagalve?) ar net pakabinti ant eglutės.

Blog Widget by LinkWithin