2009 m. balandžio 27 d., pirmadienis

Norinčiam atiduodu

10 žurnalų "Deko." komplektą, kuris susikaupė bandomosios prenumeratos dėka. Puikus, mielas architektūros, interjero ir dekoravimo leidinys. O labiausiai jis man patinka už propaguojamą skandinavišką gyvenimo kultūrą ir... švietimą. Iki jo žinojau tik Alvarą Aalto, dabar - žinau ir Vernerį Pantoną, ir Arne Jacobseną. Iš čia pirmą kartą sužinojau ir apie dekupažą! Be to, kiekviename numeryje yra šauni rubrika "pasidaryk pats" ir netgi skandinaviškai provansiškų sveikų receptų, be spirgų, su grąžgarstėm!

Kadangi visus numerius moku mintinai, mielai perleisiu juos tam, kas jų trokšta, - nes nėra nieko smagesnio, kaip pavartyti jį lovoje, prieš miegą! Sakot išmesti šitą gėrį? NĖ UŽ KĄ!!!


Kaip gauti? Palikite savo komentarą po šiuo pranešimu iki šios savaitės pabaigos. Jei susidarys keletas norinčių, trauksim burtus - interesantai iš kitų miestų šį gėrį turėtų pasiimti patys, nes dėl svorio siuntimas, matyt, kainuotų daugiau nei prenumerata...

16 komentarai (-ų):

Daiva rašė...

Oj kaip mielai priglausčiau juos, jeigu iš Vilniaus esate.
Vaikystėje turėjau 3 "Mano Namai" numerius - juos irgi mokėjau mintinai, nes buvo perversti n kartų.

Giedrė Povilionienė rašė...

Mika, duos Dievas, greit imsim renovuoti nama (na reikia dar sutikti priimti ji kaip dovana :) ), tai manau su vyru zurnalus pries miega pavarcius, pasisektu puikiai:)

mika rašė...

Vajėz... Kai dabar prisimenu, kad statydami butą buvom prisipirkę tieeeek daug žurnalų - daugiausia lenkiškų (pigi vokiška post produkcija), vokiškų, lietuviškų, rusiškų... Pernai atidaviau juos vienam kolegai, (šeši o gal ir aštuoni stori segtuvai), kuris statėsi namą, vat nepagalvojau anuomet, kad galėjau padaryti tokį giwe away-jų, ir kiekvienai - po papkę. Nu ką darysi, ką darysi... O "Mano namai" man irgi labai patinka - mano mama iki šiol turi visą jų kolekciją, nuo pat pirmojo numerio, kurio dabar jau net pati redakcija nebeturi.
(...o aš dar sarmatinausi - kaip čia dabar, senus numerius siūlyti, o gal nesiūlyti, ai, "duoda-imk, muša-bėk"...)

Vaivaj rašė...

Mika, aš tikrai dalį imčiau, jei niekas neims. Turiu mokinę, kuri planuoja studijuoti interjero dizainą :-)

Ilona rašė...

Man aišku būtų reikalinga... į kolekciją prie Mano namai žurnalo... tik aš kažkodėl neprenumeruoju, o vis perku kiekvieną mėnesį...

Anonimiškas rašė...

Aš irgi mielai pavartyčiau - ir prieš miegą, ir prie kavos, ir t.t. Nors nieko ir nesiruošiu statyt anei remontuot, bet žurnalus labai mėgstu... :D

Ramunė rašė...

Norinčių jau visa eilė...
Aš ir mielai priglausčiau...

Lileta rašė...

Aisku ,kad ir man reikia !! :)
Lauksiu burtu rezultatu ( kaip idomiai skamba ) :)

Ruta Elze rašė...

Noriu noriu noriu!

Sandra M rašė...

As mielai prigalusciau i savo namucius situos zurnaliukus :) megstu viska kurti savomis rankovemis, noreciau pasisemti ideju ir sukurti kazka unikalaus :) lauksim burtu rezultatu ;)

medula rašė...

O nė velnio!!!

Mika, krūva norinčių, kaip gi tu burtininke suksies??

O aš turiu pasiūlymą toms, kurios bijo nebūti laimingosiomis išpurtosiomis ir žurnalų joms reiktų tik dėl info -
stojam į eilę "persiversti ir nusišviesti ko reikia/išsirašyti". Man pavyzdžiui įdomu receptai, pasidaryk pats ir bendra prasme jei kas įdomaus yra, be jokių darbinių nuostatų ar interjerinio-statybinio poreikio. Tokioj eilėj aš pirma..

O gal tikrai stojam į eilę, viena paturi peržiūri, tada kitai persiunčia... tada ir burtų nereiks, visos kažkada gausim perversti.

Nebent kuriai esmiškai svarbu pats tų žurnalų kaip materialių objektų turėjimas :)

medula rašė...

beje, ankstesniam komentare ten "išBurtosiomis", o ne "išpurtusiomis" ar kokie kiti nešlovingi rašybos klaidos interpretavimai =)

IRRI style rašė...

niu ir aš seilę varvinu matydama tokią krųvą gėrio kaip katinas į dešrą žiūrėdama :) gal kokius mainus darom a? arba kaip Medula, rašo, iš eilės pavartom atsiskanuojam kas domina :)

mika rašė...

Aišku, galim ir eilę surašyti, ir paeiliui "siųsti toliau" visą komplektą - tik kas viską administruos ir prižiūrės? Na, pirmos trys mergaitės motyvacijos manau nepraras, bet kas norės būti 17-a?

Giedrė Povilionienė rašė...

Pasiulymas man tinka - stoju i eile prie "Pasidaryk pats"

mama rašė...

O man visai patiko LAIMINGOSIOS ISPURTOSIOS... :)

Blog Widget by LinkWithin