2008 m. rugpjūčio 12 d., antradienis

"Virėjas, vagis, jo žmona ir jos meilužis"

... vadinasi vienas P. Greenaway'jaus filmas. Perfrazuojant galėčiau savo reportažą apie staliuko restauravimą pavadinti


Staliukas, vagis, jo žmona ir jų pigmentai


Bet apie viską iš pradžių. Uošviai atidavė seną staliuką, kuris jau kurį laiką nerado sau stilistinės vietos naujame blokiniame bute. Tiesiog, kaip sakoma, netiko prie sekcijos. Nes gi lietuviui viskas turi tikti prie sekcijos. Kur tu laikai savo medalius, paklausė žurnalistas vieno olimpinio krepšininko. Ant sekcijos, - sako tas!

Neklauskite, kiek laiko buvo praleista prie jo šveitimo - galų gale, niekam tai juk ir neįdomu. Įdomiausia tai, kas vyko aplink jį. Man pasisekė, kad draugė, gyvenanti senamiestyje dosniai užleido savo vidinio kiemo dalį mano kūrybiniams eksperimentams. Kol mūsų vyrai žvejojo mazutuotus eršketus Molėtų tarpupyje, mes maišėm dažus, vietoj to, kad maišytumėm jiems puodus su karštu srėbalu.

Viskas ėjosi gan sklandžiai, gal netgi pernelyg sklandžiai - koncepciją radome greičiau nei tikėjausi ir darbas ėjosi kaip iš pypkės. Vidinio kiemelio gyventojai irgi buvo užsiėmę savo darbais - kas degino laužą iš ką tik nukirstų krūmo šakų (???) ir kepė ant jo šašlyką(???), kas plovė mašiną su kempine ir Fairy, kas šiaip slampinėjo: "ach kakoj čiūdnyj stolik" aikčiojo kaimynė iš kairės. O kaimynė iš dešinės atsinešė kėdę, prisėdo ir pradėjo pasakoti savo nuomininkių istorijas su jų ginekologiniais medžiais: pas ją gyveno 5 merginos ir visos apsiženyjo!!! O viena pas ją gyvendama, netgi lauktis pradėjo. Ne nuoma, o tikra vaisingumo klinika!


Kokie mieli žmonės, pagalvojau. Visai neagresyvūs. Nesugadinti globalizacijos susvetimėjimo. Visi matosi gyvena čia nuo seniausiai, vieni kitus pažįsta jau ir netgi spėję atsibosti vienas kitam, čia turbūt netgi saugiau nei kokiame x mikrorajone (nenoriu įžeisti niekieno jausmų). Štai ką reiškia "Saugi kaiminystė -2008"!

Kai baigėsi purškalas, prie mūsų priėjo vienas dėdulė, iki tol kaip koks Don Kichotas nesėkmingai kovojęs su parazituojančiu krūmu kiemelyje kirvio pagalba.
(Tas jo kapojimas buvo neregėto šiurpumo: į liauno augalo kamieną, kurį prilaikydavo kaire, vyriškis su kirviu pataikydavo iš kokio ketvirto karto, sėkmingai apkapojęs aplinkui viską, išskyrus savo plaštaką. )


Taigi, išsekus aerozoliui priena prie mūsų tas tipažas ir išsišiepia, rodydamas visus 3 (nemeluoju - TRIS) dantis priekyje. Kosminis piratas, pagalvojau. Tokie atskrenda į mūsų planetą ir išgeria visą kefyrą.

Jis paėmė aerozolį, ir mūsų džiaugsmui išspaudė iš jo visą likusią dūšelę.

- a... girdit... a.... dosit? A... a... kiek dosit? Du lytai? O tai ką aš pyrksiu už du lytai?
- nu, cigarečių nusipirksit.
- a jūs žynot kėk cigarietės kainoja?
- ne nežinau, aš nerūkau, - įjungiau dūrą.

Kitą dieną kosminis piratas mums siūlė geriausią savo lakų dažų kolekciją iš asmenio rūsio. Reserva! Bodegoje jis turėjo parketinio lako, neaiškios paskirties aerozolio, ir jeigu reiktų - laisvai galėtų gauti aliejinių dažų!

Tokios reklamos atakos vargino, toliau dirbom namie. Išnešėm staliuką laukan, tik kai reikėjo jį nulakuoti. Džiūti palikome prieangyje.
Atėjus po 5 min. prieangyje neradome nieko!
NIEKO!
Staliuko ten NEBEBUVO.

Verschwunden. Verloren. Desaparecido.

Gone!!!

Išėjom į tą stebuklingąjį kiemelį - juk jame nuolat kas nors yra. Ir visi mato viską, o esant reikalui - skundžia. Kaip tyčia jame nieko nebuvo. Tik viename balkone atsirėmę į turėklą kaip du beglobiai, konservų atliekų priputę katinai į mus spoksojo dviese: tas Kosminis Piratas ir jo verta Dulsinėja.
- Nu, greit sakai, kur staliukas?
- Ką?
- Kur staliuką padėjai sakau?
Kosminis Piratas matosi buvęs nuovadoj ne kartą ir jo neverbalika buvo gan įtikinama. Bet štai jo Dulsinėja pati to nenorėdama išsidavė, nes išsiviepė:
- Koks staliukas? A... mes nieko nežinom apie jokį staliuką!
- Aišku!Tai kviečiam policiją ir forminam viską.

Dar nespėjus surinkti "policijos" telefono, kuris turėjo suskambėti kažkur Molėtų tarpupyje, tarpduryje pasigirdo bruzdesys:
- Mergaicies, mergaices.... neskambinkit, vo čia jūsų staliukas, čia, - ir parodė į gretimą laiptinę.
- Alio policija? Tai galit nevažiuoti, atsirado.... aha.... taip, nefiksuokit įvykio... dar šįkart...

Dievaži, jeigu vyktų atranka į "Komisarą Reksą", mano draugė laisvai praeitų kastingo užtvaras.

Kiek mačiau, labai panašiai elgiasi tėvai su savo mažamečiais. Prisėda kavinėj su kokiu trijų metų bambliu ir jeigu jis neklauso, "tėvai skambina į policiją". Ir tiesą sakant, šneka labai panašų tekstą: "alio policija?..." Skirtumas tik toks, kad vienas turi tris metus, kitas - tris dantis.
Per abi eiles.

- Tai pridėjai į kelnes? - mano draugė buvo konkreti kaip mikrorajono majorė, atsakinga už bezprizornikus nepilnamečius.
- Aš? Nieaaaa, aš tik norėjau pamokyti, kad jūs savo daiktus saugotumėt.

O juk jis teisus, pagalvojau. Gavome puikią atsargumo pamoką. Nemokamai.
Staliuką liko tik nupurkšti ir palikti ilsėtis...
Stovėjome jį apsupusios trikampiu žiedu kaip šalia kokio kronprinco, kurį nori pagrobti ekonominiai teroristai, kad paskui galėtų reikalauti išpirkos iš karaliaus.

Mums taip bestovint ir apmąstant pasakėčios moralą, į kiemą įėjo kompanija pagyvenusių žmonių. Įdomi kompanija, pagalvojau, turbūt kokie užsienio lietuviai. Neužsiparinę, atsipalaidavę, laisvai bendraujantys ir ... smalsūs.

- Ką čia turite? - paklausė viena ponia.- Staliuką? Man reikia tokio staliukooooooo! Leonai, pažiūrėk, aš VISADA NORĖJAU TOKIO STALIUKO!!!


Ir, kol Leonas nespėjo susigaudyti:
- Kiek jūs norite už šitą staliuką, mergaitės?

Bandėm kažką vapėti apie bandymų stoties eksperimentus ir kad čia mes šiaip, pasižaidimui, o ponia atsisuko į mane ir tiesiai paklausė:
- Ar jūs meninkė?
Čia norėjau suspindėti sąmojo purslais ir tiksliai atsiminti tą frazę kur ant ŠMC užrašyta, bet paskui supratau, kad jai tai nelabai rūpi, nes ji iškarto natūraliai prisistatė:
- Aš tai menininkė.... - ir t.t. tęsė monologą dama praktikuojantiems meninkams būdingu pasakojimo stiliumi.

Jūs manote, kad ši istorija tuo ir baigėsi?
Anaiptol!
Senoji ponia norėtų prie stalelio ir poros kėdžių.
Atrodo, kad šįkart ne juokais prisižaidėm.
Bus mums dekupažint.
Blemba.

29 komentarai (-ų):

Vaivaj rašė...

Taigi reziume: staliukas atiteko poniai menininkei, ar vis tik prigludo prie spintos :-)

mika rašė...

Staliukas jau pažadėtas poniai Menininkei. Nėr kur bezdėt. Nėr.

Bet kaip daryti su kėdėm?
Ponia sakė, kad turinti porą, kurios idėjiškai tiktų.

Pagyvensim, pamatysim.

Vaivaj rašė...

Nieko tokio labai nereikia galvoti: imkite tas kėdes ir padarykite jas :-)

Vienžo, šaunuolė esi :-)

Anonimiškas rašė...

mika, super, aš tave užsisubscribinsiu!

mika rašė...

Pirmyn.
Gal galėtumei pasakyti čia komentaruose, kaip tai daroma?

Anonimiškas rašė...

Mikut, džiaugiuosi, kad taip gražiai padarei. Dar gražiau parašei. Aš vėl čia ateinu gerti kavos, nors dabar ne kavos, o arbatos, ir tik džiuvėsius graužiu:((
Bet labai gražu!!!

Anonimiškas rašė...

Labai grazus staliukas ir dar grazesne istorija;)

mika rašė...

Daiva, Asta - ačiū!
Anonimiškas - respectukas :)

Anonimiškas rašė...

Nu super staliukas ir dar superiškesnė istorija!

Bliamba, o kaip prisisubscribinti a este blogo?

groziogidas rašė...

Nu Mika. Staliukas kaip is pasakos. Tai kas nors man paaiskins kaip krakeliuoti reikia, ar ne? :( :(
cia meta2007 :D

mika rašė...

Kokona, Yo que se? Aš rytoj paklausiu kolegės, ji atrodo įkirto tą mįslę.

Meta2007, labas. Krakeliuoti reikia sukamaisiais judesiais... o dieve, Tu čia rimtai ar čia "klausimas už 2000 litų"?

Vilma rašė...

Super stalas , o dar geresne visa kurimo istorija :), reiks uzsukti paziureti kaip seksis dekupazinti ponios kedes prie sito sedevro, gal vel veiksmas vyks nuostabiame senamiescio kieme, ir ateis dar kazkas, ir pamatys ir sakys man reikia, ir prie tu kedziu uzsiprasys dar ko nors ir t.t. ir pavirsit jau praktikuojanciomis menininkemis:)

mika rašė...

Ačiū, Vilma,
kėdės manau kad tikrai bus - dabar jau mąstau kokią čia stratosferą apsistačius, kad apsisaugoti nuo tų Kosminių Piratų atakų :)))

Smalsios akys rašė...

Mika yra šauni pana su raudona vėliava rankoje. Ji eina maištingų dvasių būrio priekyje, ji bėga su vilkais per miškus ir klonius ir pralaužia ledus ten, kur stirkso sustabarėjęs mūsų sąmonės ledas. Bravo Mika! Aš su tavim!

Kalnų Ožka Laima

Vaivaj rašė...

A kodėl tyla eteryje??? Va tau ir kalnų ožka ;-( Jaučiu, tarp akmeniukų pastrigo :-)

Anonymous rašė...

Po to, kai daktaras Akpabio sugrąžino mano vyrą, kuris išsiskyrė su manimi vienerius gerus metus, vėl jaučiausi toks palaimintas. Aš iš Islandijos. Nors ir turiu burną visame kūne, nepakaks padėkoti dr. Akpabio už jo pagalbą mano gyvenime. Mano vyras su manimi išsiskyrė vienerius metus ir be jo kentėjo skausmai ir kančios. Taigi, aš visur ieškojau pagalbos, bet niekas nepasisekė, kol turėjau omenyje daktarą Akpabio. Aš jam paaiškinau savo situaciją ir jis pažadėjo, kad mano vyras grįš pas mane per 24 valandas, kol mano širdis vis dar plaka už jį. Aš tikėjau juo ir jis paruošė man burtą, o mano vyras paskambino man tiksliai, kai pasakė daktaras Akpabio. Jis maldavo ir sakė, kad man reikia manęs, ir mes vėl gyvename laimingai pastaruosius 9 mėnesius. Kiekvienas ten skaitantis mano straipsnį, kuriam reikia pagalbos, turėtų su juo susisiekti. El. Paštas: akpabiospells@gmail.com Taip pat galite pažiūrėti jį „Whatsapp“ telefonu +23489064238004

Unknown rašė...

Tai yra nuostabiausias dalykas, kokį aš kada nors patyriau. 2019 m. Birželio 17 d. Apsilankiau internete, viename forume, ir pamačiau nuostabius liudijimus apie gerus Dr Ilekhojie darbus. Aš esu iš JAV. Niekada netikėjau tuo, nes anksčiau apie tokį stebuklą nieko negirdėjau. Joks organas nebūtų galėjęs manęs tuo įtikinti, kol dr. Ilekhojie nepadarė man nepaprasto darbo, kuris atkūrė mano 4 metų santuoką, per 48 valandas susigrąžindamas išsiskyrusią žmoną, kaip skaičiau internete. Aš buvau tikrai sukrėstas, kai mano žmona grįžo namo prašydama atleidimo, kad priimtų ją atgal. Man tikrai trūksta žodžių, kad parodyčiau savo dėkingumą dr. Ilekhojie. Nes jis yra Dievas, kurį man ir visai mano šeimai atsiuntė dieviškas santuokos atkūrimas. Ar jums bet kokia pagalba reikalinga? Nedvejodami susisiekite su juo dabar. Jis taip pat specializuojasi toliau;

Skyrybų susitaikymas
Santuokos susitaikymas
Verslo augimas
Paaukštinimas jūsų darbo vietoje / biure
Bankų paskolų suteikimas
Gydo ligas, tokias kaip; Vėžys, hivas, AIDS, zikos virusas E.T.C.
Grąžinkite savo EX / meilužį
Grąžinkite savo žmoną / vyrą
Grąžinti savo vaikiną / merginą

Paštas: gethelp05@gmail.com

Ląstelės numeris: +2348147400259

Annonymous rašė...

Sveikinimai kiekvienam, kuris skaito šį liudijimą. Mano vyras buvo atmestas po 10 santuokos metų vien dėl to, kad kita moteris jį prakeikė ir jis paliko mane ir vaiką kentėti. vieną dieną skaitydamas internete pamačiau įrašą apie tai, kaip šis rašybos keitiklis šiuo adresu gethelp05@gmail.com padėjo moteriai susigrąžinti savo vyrą ir aš jam atsakiau į jo adresą, o jis man pasakė kad moteris prakeikė mano vyrą ir jis man pasakė, kad jis man padės ir po 3 dienų turėsiu savo vyrą. Aš tikėjau juo ir šiandien džiaugiuosi galėdamas jums visiems pranešti, kad šis rašybos ratukas turi galią sugrąžinti mėgėjus. nes dabar džiaugiuosi savo vyru. Ačiū už Ilekhojie. Jo el. Paštas: gethelp05@gmail.com arba Jo „WhatsApp“ numeris: +2348147400259

annonymous rašė...

Aš niekada neįsivaizduoju savęs to darančio, bet esu laimingas ir noriu, kad kiti turėtų jų pagalbą. Būdamas bankininku, mano 8 metų vyras apleido mane ir mūsų vaikus, paliko namus ir kitą dalyką, kurį išgirdau, kad jis mato mergaitę, bandžiau visomis įmanomomis priemonėmis jį sugrąžinti namo, tačiau jis elgėsi keistai manęs atžvilgiu ir net nepaisė vaikai. Buvau nusivylusi ir ieškojau pagalbos, kol pamačiau įrašą apie dr Ajaja dvasingą žmogų. Jis patikino, kad užkerės ir viskas bus gerai per tris dienas, bet aš buvau skeptiškas, pagalvojau ir pagaliau susisiekiau su juo vėlgi mes kartu išgyvenome procesą ir nustebau, kad burtas suveikė, o mano vyras grįžo namo po 2 metų išsiskyrimo. Daktaras Ajayi iš tikrųjų yra jo žodžių vyras, jei turite problemų dėl santykių ar bet kurio savo gyvenimo aspekto, susisiekite su burtų šaukliu dr Ajayi, kad gautumėte ilgalaikį sprendimą.

El. Paštas: drajayi1990@gmail.com
„WhatsApp“ / „Viber“ numeris: +2347084887094

Cipriana Costas rašė...

Gyvenimas su manimi nebuvo lengvas po to, kai mano santuoka iširo, kai mano vyras pasidavė skyryboms, bet dėkoju Dievui, kad pasinaudojo DR WALE, kuris yra kaip Dievas žemėje, kad atkurtų mano iširusią santuoką savo galingu kerais. 6 mėnesius kentėjau nuo depresijos, bet šiandien labai džiaugiuosi, kad susipažinau su DR WALE, nes jo burtai tikrai privertė mane patikėti, kad burtai yra tikri ir jie veikia. Aš ėmiau visus nurodymus, kuriuos man davė DR WALE, nes jis pažadėjo, kad padarys mane laimingą ir didžiuojasi, ir iš tikrųjų viskas, kas nutiko, ir mano vyras grįžo prie manęs, gulėdamas ant žemės ir per kelias dienas maldavo manęs atleidimo. po to, kai susisiekiau su juo, ir dabar mes vėl esame tobulai susieti visam gyvenimui. Drąsiai galiu pasakyti visiems, kad DR WALE burtai yra patys geriausi ir galingiausi. Aš esu jam amžinai dėkingas iki laikų pabaigos. Taigi, galite susisiekti su juo el. paštu: WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Labai džiaugiuosi, kad mano iširusi santuoka buvo atkurta. neseniai susitaikėm, nors buvo sunku. Jau praėjo daugiau nei mėnuo ir atrodo, kad viskas grįžo į savo vėžes. Jis pradėjo geriau su manimi elgtis ir tai buvo mūsų abiejų gijimo procesas. Naktinė kumelė, kuri truko beveik 4 metus, kol išsiskyrėme, pagaliau baigėsi. Atrodo, kad mes įsimylėjome iš naujo! Mes abu atidėjome praeitį, abu judame į priekį ir pirmą kartą per ilgą laiką ateitis atrodo daug šviesesnė. Negaliu išreikšti, koks esu dėkingas DR WALE už atgaivinimą, tarsi mes pagaliau iš naujo atradome tuos dalykus vienas kitame, dėl kurių pirmiausia įsimylėjome. Visas nerimas ir stresas tiesiog išnyko. Dėkoju DR WALE, kad išgelbėjote mano iširusią santuoką ir sugrąžinote mano vyrą pas mane. Aš ir mano vyras vėl laimingai gyvename kartu. Ačiū DR WALE. jei taip pat turite problemų su židiniu. Susisiekite su DR WALE WhatsApp / Viber +2347054019402 ARBA el. paštu drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

PUIKUS RABUOTOJAS, PADėjęs MAN SUGRĄŽINTI BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ
Koks nuostabus ir tiesus burtininkas, sugrąžinęs į mano gyvenimą džiaugsmą ir laimę!!! Duodu šį liudijimą, nes esu labai laiminga, noriu padėkoti DR WALE už puikų darbą, kurį jis padarė mano gyvenime, Jis sugrąžino į mano gyvenimą laimę, aš niekada netikėjau burtų ratukais, kol mano gyvenimas nesugriuvo, kai šešerių metų meilužė nusprendė pasitraukti beveik tada, kai norėjome susituokti. Aš patyriau tokį emocinį suirimą, kad nebegalėjau padaryti nieko protingo. Po trijų mėnesių skausmo, kol senas mano draugas supažindino mane su burtų mašinėle, pavadinta DR WALE, prisistatau DR WALE, tikru burtininku. . Mažiau nei per savaitę pamačiau stebuklus, mano meilužis grįžo pas mane, o mano gyvenimas grįžo kaip įdėtas galvosūkis, o po mėnesio mes susituokėme ir man tai buvo kaip svajonė, nes maniau, kad praradau jį amžinai. Dėkoju, DR WALE, už pagalbą, o svarbiausia – Jūsų sąžiningumas ir greiti tikslūs rezultatai. DR WALE susisiekite su WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Mano vyras išsikraustė iš namų gyventi pas kitą moterį, su kuria susipažino darbe, ir atsiuntė man skyrybų dokumentus. Nenorėjau skyrybų, nes labai myliu savo vyrą ir nenoriu, kad mano šeima iširtų. Įtariau, kad moteris burtais surišo mano vyrą, kad jis negalėtų grįžti pas savo šeimą. Ieškojau patarimų, kaip susigrąžinti savo vyrą, ir radau komentarą, kuriame teigiama, kad DR WALE padėjo jai susigrąžinti vyrą po kelių mėnesių išsiskyrimo, o aš paėmiau komentare nurodytą DR WALE WhatsApp numerį ir WhatsApp +2347054019402 apie mano problemą ir jis man atsakė ir padėjo susigrąžinti vyrą per dvi dienas, o šiuo metu mano vyras grįžo su manimi ir yra dar labiau mylintis nei anksčiau. Taip pat galite susisiekti su DR WALE dėl pagalbos jo WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com DR WALE yra tinkamas asmuo, su kuriuo galite susisiekti dėl jūsų santykių ar santuokos problemų, ir jis padės jums susigrąžinti buvusįjį, o aš esu labai malonu liudyti apie jo gerą darbą

Dr Azen rašė...

Prieš kelis mėnesius mano vyras sakė, kad būdamas su manimi jaučiasi prislėgtas ir jam reikia išsiskyrimo. Buvau pasimetusi ir per daug įskaudinta, bet nežinau, kas nutiko mūsų santykiuose, dėl kurių jis išsiskyrė, verkiau draugei ir ji man papasakojo, kaip daktaras Azenas atkūrė savo santykius su savo kerais. Buvau įsitikinęs ir nusiunčiau žinutę Dr Azen per WhatsApp: +2248133500051. Jis atsiliepė ir pažadėjo man padėti, kad vyras grįš pas mane. Aš padariau taip, kaip man pasakė daktaras Azenas. Po kelių dienų mano vyras grįžo namo prašydamas atleidimo. Dabar jis mane taip traukia, lyg nieko nebūtų nutikę, ir mes gyvename laimingai. Ar turite kokių nors problemų dėl santuokos ir sveikatos? Dr Azen yra sprendimas jiems visiems. Galite susisiekti su juo per WhatsApp: +2348133500051 arba el. paštu: dr.azensacredtemple@gmail.com

Anonymous rašė...

Šiandien jaučiuosi tokia laiminga, nes esu dalis tų, kurie džiaugiasi dėl pagalbos, kurią man suteikė DR WALE, kad susigrąžinau vyrą. Esu ištekėjusi aštuonerius metus ir tai buvo taip baisu, nes mano vyras mane apgaudinėjo ir siekė skyrybų. Bet kai internete aptikau DR WALE WhatsApp numerį +2347054019402, kurį paskelbė ponia, nusprendžiau su juo susisiekti, paaiškinau jam savo situaciją, tada kreipiausi pagalbos, bet mano didžiausiam nustebimui jis man pasakė, kad tai padarys. Padėkite man išspręsti problemą, nes nėra problemos be sprendimo. jis man pasakė, ką daryti, ką aš padariau, jis dirbo man, o mano vyras grįžo pas jus po kelių dienų, kaip pažadėjo. Čia aš švenčiu, nes mano Vyras grįžo namo ir labai džiaugiuosi savo santuoka ir kokia puikia švente. Ir toliau liudysiu internete, nes DR WALE tikrai yra pagalbininkas, kurį Dievas atsiuntė mums visiems padėti. Kodėl nesusisiekus su DR WALE dabar, jei jūsų santykiuose kyla kokių nors sunkumų. Galite susisiekti su juo WhatsApp / Viber: +2347054019402 ARBA
paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Turiu privilegiją pasidalinti šiuo stebuklingu liudijimu pasauliui. Mano vyras išsiskyrė su manimi prieš penkiolika mėnesių ir mane apėmė gailestis, nes nežinojau, ką daryti, kad išspręsčiau problemas su vyru. Internete ieškojau pagalbos, kaip galėčiau gauti pagalbos savo santuokoje, ir radau puikių liudijimų apie DR WALE, kuris buvo pažangus su savo burtais. Susisiekiau su juo ir štai DR WALE'as man pasakė, kad paruoš man burtą, kuris sugrąžins mano vyrą. Aš buvau skeptiškas, bet neturėjau kitos išeities, kaip tik dirbti su juo. Po darbo su DR WALE, po kelių dienų mano vyras man paskambino, kad grįžta namo, ir nuo tos dienos iki šios akimirkos mes gyvename ramiai. Dabar jis sugrįžo su tokia meile ir rūpesčiu. Šiandien džiaugiuosi galėdamas jums visiems žinoti, kad šis burtininkas gali sugrąžinti meilužius ir labiausiai stebina tai, kad mūsų meilė dabar labai stipri, kiekviena diena yra laimė ir džiaugsmas. ir Nėra nieko panašaus būti su mylimu vyru. Labai rekomenduosiu DR WALE visiems, kuriems reikia pagalbos. Jei turite kokių nors problemų, susisiekite su DR WALE, suteikiu jums 100% garantiją, kad jis jums padės!!. Jo WhatsApp / Viber / Telegram: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

Šia laikmena noriu padėkoti puikiam burtininkui DR WALE už sugrąžintą mano brangų vyrą. Kai vyras paliko mane ir du vaikus dėl kitos moters, aš išgyvenau skausmus, nes labai jį myliu, nežinojau, ką daryti, iš tikrųjų buvau sutrikęs, kol sutikau savo draugę Elą ir aš. papasakojo, ką aš išgyvenu, tada ji pasakė man nesijaudinti, kad ji taip pat susidūrė su ta pačia problema, bet jos atveju tai buvo vaikinas, tada ji nuvedė mane pas vieną dvasininką, burtininką, vardu DR WALE, kuris padėjo jai atnešti. atgal jos vaikinas, Kai susisiekiau su DR WALE per jo WhatsApp +2347054019402, papasakojau jam savo problemas, po to jis man pasakė, ką daryti, ir pasakė, kai padarysiu tai, ką jis man pasakė, po kelių savaičių mano vyras ateis jo keliai maldavo manęs atleisti. Po kelių savaičių atėjo mano vyras ir pradėjo manęs maldauti, aš niekada nesitikėjau, kad tai įvyks taip greitai, man pasibeldė į duris, kai atidariau duris, didžiausiai savo nuostabai pamačiau savo vyrą ant kelių maldaujant manęs ir mūsų. vaikai jam atleisti.
Jis taip pat gydo visas ligas, įskaitant išvardytas toliau,
1. ŽIV / AIDS.
2. HERPES 1/2.
3. VĖŽYS.
4. ALS (Lou Gehrig liga).
5. Hepatitas B.
6. HIPERTENZIJA.
7. MAŽAS SPERMOS SKAIČIUS.
8. ASTMA.
9. VIRGINIJOS PROBLEMA.
10. DIARĖJIMAS.
11. KUVAS.
12. PERŠALIMAS.
13. INSTRUKCIJA.

Ir jis taip pat išliejo tokius burtus,

1. norite geros santuokos,
2. tu esi politikas ir tau reikia apsaugos,
3. tau reikia meilės burtų,
4. norite būti turtingas vyras ar moteris,
5. Norite, kad jūsų partneris jus mylėtų,
6. ieškai žmonos ar vyro,
7. norite dirbti su viza į bet kurią pasirinktą šalį,
8. esate verslininkas arba moteris ir norite, kad jūsų verslas judėtų,
9. Norite, kad jūsų viršininkas jus mylėtų,
10. Norite, kad jūsų vyras ar žmona jus garbintų,
11 Tau reikia darbo burtažodžio,
12 Jums reikia paaukštinimo jūsų darbe,
Visi, turintys pirmiau išvardytų problemų, turėtų susisiekti su DR WALE, puikiu burtų vykdytoju. Susisiekite su juo per WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

GRĄŽINKITE BUVUSIĄ MYLĖTOJĄ DABAR ARBA ATSTATYK NUTRAUKUSIUS SANTYKIUS, SANTUOKĄ.

Man tiesiog apmaudu, kad man taip ilgai ir daug kartų skaudėjo ir verkiau. Ačiū, DR WALE, norėjau, kad būčiau tave radęs anksčiau, tu būtum išgelbėjęs mane nuo daugybės skausmų pastaruosius penkerius metus, mano buvęs meilužis paliko mane dėl kitos moters vos per kelias dienas aš susisiekiau su tavimi DR WALE, tu sugrąžinai mano nutrūkusius santykius Išleidau pakankamai nedidelį turtą, kad galėčiau išvykti į savo svajonių kelionę atostogauti, bet kokia prasmė leistis į svajonių kelionę be savo gyvenimo meilės. DR WALE suteikė man vilties, o jo sąžiningumas yra gaivaus oro gurkšnis, jaučiuosi tokia gera ir sunki širdyje laimė susigrąžinti buvusį meilužį. Kuris maniau, kad jis dingo amžiams. Mes dabar susituokę, nes dalinuosi su jumis savo liudijimu. Jei jūsų santykiai nutrūko ar santuoka arba norite susigrąžinti buvusį meilužį, susisiekite su DR WALE šiandien yra geriausia. jo kontaktai yra WhatsApp / Viber: +2347054019402 arba el. paštas: drwalespellhome@gmail.com

Anonymous rašė...

NEBEVERKITE IR IEŠKOKITE MEILĖS RABUČIŲ INTERNETU, NE DAUGIAU IEŠKOKITE SPRENDIMO, DABAR ATGAUKITE SAVO SANTUOKĄ IR SANTYKIUS DABAR, PADĖDAMAS DR WALE

Viskas prasidėjo praėjusių metų gegužę, kai mano vyras lankėsi Šveicarijoje dėl programos, kuri truko du mėnesius. Kai vyras grįžo namo, pastebėjau kai kuriuos jo charakterio pokyčius mano ir vaikų atžvilgiu. Viskas, ką darau, kad jis būtų laimingas, jis susierzina ir nervina. atsitiktinai, išeina iš namų ir grįžta vėlai. Greičiau jis vėl ieško pašaukimo vienas į Šveicariją, ką aš sutikau, manydamas, kad tai padarys jį laimingą, bet mano didžiausiai nuostabai niekada nežinojau, kad tai mūsų santuokos pabaiga, jei ne DR WALE. santuokos gelbėtojas, Pagarbiai buvau toks sugniuždytas, kai mano septynerių metų vyras paliko mane ir persikėlė į Šveicariją pas kitą moterį. Skausmai buvo tiesiog per dideli, kad galėčiau ištverti, kad nebegalėjau to ištverti. Taigi turėjau kreiptis pagalbos į internetą, kol sužinojau, kad DR WALE yra tikras reikalas. Išbandžiau viską, ką žinojau, ir su tavo burtais, palaiminimais ir nepaprastomis magiškomis galiomis tu padarei visą darbą man, kurį garantavote teigiamą rezultatą per savaitę, mano buvęs vyras grįžo pas mane ir gailėjosi dėl viso to, ką padarė. Ir dabar mano gyvenimas subalansuotas ir aš vėl laiminga. Ačiū, pone, susisiekiate su juo per WhatsApp: +2347054019402 ARBA El. paštu: drwalespellhome@gmail.com

Blog Widget by LinkWithin