2008 m. rugpjūčio 31 d., sekmadienis

Komivojažieriaus sakvojažiukas

Kažkur nuo rugpjūčio vidurio supranti, kad kažkas ne taip. Su tavim, su kitais, su aplinka. Kažką panašaus jauti tik dviem atvejais:

1. Kai pastebi pirmąjį savo žilą plauką. Ten.
2. Ir kai ateina sekmadienio popietė. Kažkur apie 16.30 -17.30 pradedi suvokti, kad savaitgalis, prasidėjęs vakar perpiet jau nenumaldomai baigias. Ir nėra jokios jėgos pasaulyje, galinčios laiką pasukti atgal, - kuo toliau nuo to BAISAUS PIRMADIENIO.

Taigi, rugpjūtis pamažėle mums pradeda siųsti ženklus: lyg netyčia pabirę lapai, kurių dar niekas nešluoja, naujos žiemos kolekcijos be nuolaidų, ir tėvai, kaip išprotėję vedantys vaikus kirptis.
Ruduo. Ruduo. Krenta lapai auksiniai...Tavam pageltusiam pageltusiam delne...

Nenoriu:
- į mokyklą
- į pirmadienį
- į rudenį,

Noriu:
kad visada šviestų saulė ir dangus būtų giedras, ir dar kad nebrangtų šildymas.

Kovai su artėjančia rudenine depresija ėmiau ruoštis iš anksto: pagalvojau, kad visai miela bus pilkomis miesto gatvėmis vaikščioti su raudonu skėčiu, žaliais botais ir violetinėm pirštinėm.
O rankoje nešiuosi lagaminėlį:

O jame - servetėlės. Einama bus į servetėlių swapą kur nors senamiesty.
- Multitabs, - mestelėjo mano mama, maišydama puodą virtuvėje.
- Ką?
- Čia kažkoks multitabs pas tave, - paaiškino ji.

Iš tiesų, žiūrint į nebaigtą gaminį ir aš mačiau kažką panašaus: vaisius, uogas ir vitaminus!
- Taip, na ir ką, - skubiai gelbėjau savo dekupažininkės reputaciją, - čia ... manęs prašė vienas žmogus. Jis dirba farmacijos platintoju, ir platina tabletes iš džiovintų vaisių, čia paskutinis trendas Europoj, nes tai daug sveikiau nei multivitaminai! Be to jis dažnai važinėja po rajonus, jis komivojažierius toks, - fantazijos stygiumi niekad nesiskundžiau.
- A...., - nutęsė mama.- Nu tada gal ir nieko.
Man tai nieko. O jums?

17 komentarai (-ų):

Anonimiškas rašė...

Man tas sakvojažiukas labai patinka,primena tokį vieną kaimo klebonėlį gerietį,kuris lanko žmones su panašiu apšiurusiu virvele perrištu lagaminėliu ir traukia vaikams visokias gėrybes:knygeles,pieštukus,saldainius,vaikai būna labai nustebę...o jei ateitų su tokiu,tai visai žado netektų...

Vaivaj rašė...

Gražu... Taip, sakyčiau, mikiška :-)

Kai eisi į miestą su juo, pranešk, papaparacinsiu :-)

mika rašė...

Tas klebonas man patinka.
O tu, vaiva, ar atsimeni kaip klausei manęs apvaliom dviem akim: KUR AŠ TĄ LAGAMINĄ DĖSIANTI?
o aš jai:
- aš su juo vaikščiosiu.
O ji man:
- nu baik, aš tavęs rimtai klausiu.
O aš jai:
- aš tau rimtai sakau.
IR taip - visą laiką.

Anonimiškas rašė...

Lagaminėlis visai nieko, toks mikabobiškas. O jo rankenele tokia plastmasine plastmasine ...

Vaivaj rašė...

Aš tikrai netikėjau, kad su juo bus rimtai einama į miestą...

Bet kai sužinojau pasivaikščiojimo tikslą ;-), patikėjau ;-)

Anonimiškas rašė...

O aš galvojau, kad puošti galima tik kėdes ir staliukus (viską kas iš medžio arba kažko panašaus). STEBUKLAI  !!!!!

Vaivaj rašė...

čIA TAU, MANO MIELOJI ;-)
http://www.gamaniak.com/video-2822-presto-pixar.html

Anonimiškas rašė...

O man tavo "ivadinis zodis" prie meno kurinio visada labai patinka.

mika rašė...

Vaiva, ką reiškia šitos užuominos? Aš tas fokusininkas ar tas zuikis su skambančiais dantim :)?
Anonomiškas, nevažiuojam ant kiosko! Šitas kioskas - visiems kioskams - kioskas!
Kliukva, Halina, ačiū, kad lankotės :)

bite rašė...

"Man tai nieko. O jums?"

"Nieko" tai ir yra nieko...;)
O čia...
O čia nuostabi rudeniška nuojauta dvelkianti nuotaika ir, kas įdomiausia, niekada nemačiusi Mikos, puikiausiai ją įsivaizduoju einančią rudenėjančio Vilniaus gatvėmis...Ir...nieko keisto...
Viskas - kuo puikiausiai...
Nuostaba, kad štai taip paprastai galima nuskaidrinti kasdienybę, sušildyti rudeniškos nuotaikos pilkumą, ir visai nuvyti šalin nepelnytą prakeiksmą pirmadieniui. O juk tai gali būti puiki spalvinga kažko pradžia...Va taip paprastai, į rankas pasiėmus kažką, kas daryta su meile ir menka crazy doze. Ačiū, Mika, manyje tūnantis vaikas pasirąžė ir ėmė krykštauti...

Vaivaj rašė...

O kaip tau atrodo ;-)

Kratais tu esi tas kiškelis ;-)
O kartais ir tas fokusininkas ;-)

Žodžiu, filmukas absoliučiai apie tave ;-)

mika rašė...

Bite, ačiū.
o kaip Tu kovoji su pirmadieniais, arba tiksliau - su sekmadienio popietėmis?

Vaiva, kaip matau, ir vėl pradėjai reguliariai "Baltijos cirke"?

Vaivaj rašė...

O ką daryti, kai draugė viena medituoti vaikšto ;-)

mika rašė...

Actok
:)

Vaivaj rašė...

Net nemanyk ;-)

Kamile rašė...

Žavu :) tiek interjere tiek originaliam garderobe ;)

mika rašė...

Ačiū ;)

Blog Widget by LinkWithin